اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۷۷۰۰
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

صادقیان: از ایتالیا و ترکیه پیشنهاد دارم

پیام صادقیان هافبک تکنیکی پرسپولیس مثل اکثر بازیکنان این تیم معتقد است که تیمش شانس زیادی برای قهرمانی دارد ولی امیدوار است مشکلات مالی حل شود.

خبرآنلاین: پیام صادقیان هافبک تکنیکی پرسپولیس مثل اکثر بازیکنان این تیم معتقد است که تیمش شانس زیادی برای قهرمانی دارد ولی امیدوار است مشکلات مالی حل شود.

او در مورد مشکلات مالی می گوید:« باور کنید کاسه صبر ما لبریز شده است.الان شب عید است و خیلی از بازیکنان ما که متاهل هستند باید پول بگیرند ولی هیچ اتفاقی نیفتاده است.باشگاه باید همین هفته به بازیکنان پول برساند در غیر اینصورت وضعیت بدتر می شود.وقتی حرف می زنیم می گویند فوتبالیست ها میلیاردر هستند ولی هیچ کس باور نمی کند مشکل داریم.»

او ادامه می دهد:«باور کنید دیگر خجالت می کشم از دوستان و هم تیمی هایم پول قرض کنم و حسابم خالی شده است.این هفته هم چک دارم و نمی دانم چگونه پاس می شود،فقط امیدوارم دستگیرم نکنند.حالا ما مجرد هستیم و مشکلات مالی بازیکنان متاهل بیشتر است.به هر حال بازیکنان نباید جلوی خانواده شرمنده باشند و امیدوارم مشکلات حل شود.»

این روزها به طور جدی بحث حضور صادقیان در فوتبال اروپا مطرح است.او در این خصوص می گوید:«من فعلا همه تمرکزم روی پرسپولیس است و به چیز دیگری فکر نمی‌‌ کنم. دوست دارم با این تیم قهرمان شوم و با تیم‌ملی‌ هم به جام‌جهانی بروم. به اندازه کافی وقت دارم تا در مورد فصل بعد تصمیم بگیرم.من از ایتالیا، ترکیه و قطر پیشنهاد دارم که البته زیاد به تیم های عربی فکر نمی‌‌ کنم. البته من معتقدم سطح بازی های تیم های عربی هم بالا است ولی دوست دارم در اروپا فوتبال بازی کنم ولی الان تمام فکرم معطوف به پرسپولیس است. »

او در پاسخ به این سوال که قبول داری اگر یک فوتبالیست با سن پایین به اروپا برود خیلی بهتر است می گوید:«

مطمئنا همین طور است و تیم های اروپایی بازیکنانی را جذب می‌‌ کنند که سن و سال پایینی دارند. وقتی یک فوتبالیست در سن پایین به اروپا می‌‌ رود تمام قواعد زندگی اش حرفه ای می‌‌ شود. معمولا خیلی کم پیش می‌‌ آید که در ایران یک بازیکن مثل بازیکنان بزرگ و حرفه ای دنیا رفتار کند.»

او در مورد اینکه چقدر احتمال می‌‌ دهی با تیم‌ملی‌ به جام‌جهانی بروی می گوید:«ما اردوی خیلی خوبی داشتیم در ضمن فکر می‌‌ کنم مقابل کویت عملکرد خوبی داشتم. حالا همه چیز به نظر کروش بستگی دارد ولی تلاش می‌‌ کنم تا با تیم‌ملی‌ به جام‌جهانی بروم.شرایط جام‌جهانی با بازی های دیگر خیلی فرق دارد و بزرگترین فوتبالیست های دنیا در این جام هستند. با این حال آنها مثل ما ۲ دست و ۲ پا دارند و معتقدم اگر تلاش کنیم هم از لحاظ تیمی و هم از لحاظ فردی می‌‌ توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. »
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آرش

      امیدوارم بره ایتالیا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج