adexo3
۹۸۰۵۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

چهل و یکمین دوره تورنمنت بین المللی هلند

مردانی با شکست قهرمان جهان طلایی شد

سجاد مردانی و مسعود حجی زواره در دومین روز از چهل و یکمین دوره تورنمنت بین‌المللی تکواندوی هلند مدال طلا و برنز کسب کردند.

خبرگزاری فارس: سجاد مردانی و مسعود حجی زواره در دومین روز از چهل و یکمین دوره تورنمنت بین‌المللی تکواندوی هلند مدال طلا و برنز کسب کردند.

به گزارش سایت فدراسیون تکواندو، چهل و یکمین دوره تورنمنت بین المللی تکواندو هلند، از روز گذشته شنبه بیست و چهارم اسفندماه در شهر آیندهون در حال برگزاری است.

روزگذشته(یک‌شنبه) در دومین روز مسابقات، سجاد مردانی، علیرضا نصرآزادانی و مسعود حجی زواره به عنوان نمایندگان کشورمان به مصاف رقیبان رفتند.

سجاد مردانی در وزن ۸۷+ کیلوگرم در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد و در دور دوم با برتری در برابر برنده دیدار بلژیک و انگلیس، در دیدار فینال به مصاف تکواندوکاری از گابن که پیش از این سکوی نخست مسابقات قهرمانی جهان را مکزیک به دست آورده بود، رفت و با شکست وی به مدال طلای این وزن دست یافت.

مسعود حجی زواره نماینده تیم ملی تکواندوی کشورمان در وزن ۷۴- کیلوگرم، در دور نخست به مصاف نماینده از کرواسی رفت و در بازی دوم خود، پس از حذف برنده دیدار ایتالیا و بلاروس، در مرحله فینال به مصاف تکواندوکاری از برزیل رفت و در پایان این مرحله، با کسب مدال نقره بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

علیرضا نصرآزادانی دیگر نماینده تیم ملی کشورمان در وزن ۷۴- کیلوگرم از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در نخستین روز مسابقات، محمد باقری معتمد در وزن ۶۸- کیلوگرم و یوسف کرمی در وزن هفتم موفق به کسب یک مدال نقره و یک مدال برنز شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج