adexo3
۹۸۲۳۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

شام آخر مویس در اروپا؟

با دیدار منچستر‌یونایتد و المپیاکوس و دورتموند با زنیت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به پایان می‌رسد.

ایسنا: با دیدار منچستر‌یونایتد و المپیاکوس و دورتموند با زنیت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به پایان می‌رسد.

در ادامه دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب دو دیدار برگزار می شود و پرونده این مرحله از رقابت‌ها بسته خواهد شد.

*منچستر‌یونایتد - المپیاکوس

فصل کابوس‌وار منچستر‌یونایتد با شکست برابر المپیاکوس و حذف از لیگ قهرمانان اروپا تکمیل خواهد شد. شاید این روز‌ها هواداران منچستر آرزو می‌کنند خیلی زود این فصل به پایان برسد تا برای فصل آینده تیم متفاوتی داشته باشند. شکست آنها در این هفته برابر لیورپول به معنای آن است که سال آینده پس از مدت ها منچستر یونایتد را در لیگ قهرمانان نخواهیم دید. طعنه‌آمیز است که آنها پس از هشت سال در دو بازی رفت و برگشت مغلوب لیورپول دشمن دیرینه خود شدند. این شکست تلخ منچستر در حالی رقم خورد که ویدیچ مدافع این تیم نیز اخراج شد تا بازی هفته آینده را از دست بدهد. در صورتی که منچستر نتواند در اروپا حاضر باشد پس از ۱۹ سال دیگر شیاطین سرخ و تئاتر رویاها را در لیگ قهرمانان نخواهیم دید. تنها راهی که باعث خواهد شد منچستر در فصل آینده لیگ قهرمانان حاضر باشد قهرمانی در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان است که بعید به نظر می‌رسد.

اکنون تنها یک معجزه می تواند باعث شود تا منچستر سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. شاگردان دیوید مویس در بازی رفت در یونان با دو گل مغلوب المپیاکوس شدند تا کار سختی برای بازگشت به این رقابت ها داشته باشند. منچستری‌ها امیدوار هستند بتوانند با ۳ گل در بازی برگشت به پیروزی برسند تا جواز حضور در مرحله بعد را بدست آورند.

منچستر در بازی برابر المپیاکوس نمی تواند از خوان ماتا اسپانیایی استفاده کند زیرا این بازیکن این فصل با چلسی در لیگ قهرمانان اروپا بازی کرده است و این می‌تواند کار شیاطین سرخ را سخت تر کند. در صورتی که تیم المپیاکوس بتواند منچستر‌یونایتد را شکست دهد و به جمع هشت تیم راه یابد یک افتخار بزرگ برای کشور یونان کسب کرده است. البته این تیم یونانی کار آسانی برای مرحله بعد نخواهد داشت زیرا همه تیم‌ها آرزو خواهند کرد با المپیاکوس روبرو شوند.

*بوروسیا دورتموند - زنیت

نایب قهرمان فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا در دیدار برگشت خود در مرحله یک هشتم نهایی در خانه از تیم زنیت پذیرایی خواهد کرد. میزبان شرایط خوبی برای صعود به مرحله بعد دارد زیرا در بازی رفت موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ در سرمای روسیه یک پیروزی دلچسب کسب کند. زنیت در صورتی می تواند به مرحله بعد لیگ رقهرمانان راه یابد که با ۳ گل اختلاف در آلمان به برتری برسد. بوروسیا دورتموند در بازی این هفته خود در لیگ آلمان برابر مونشن‌گلادباخ با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد اما با توجه به شکست بایر لورکوزن از بایرن مونیخ، جایگاه دومی خود را حفظ کرد. نمایش خوب بایرن مونیخ در این فصل باعث شده تا همه تیم های مدعی در آلمان به فکر رده دوم باشند. دو تیم در شرایطی پای به این دیدار می گذارند که بازیکن محرومی ندارند اما مهم ترین غایب این دیدار سرمربی تیم روسیه ای است. مسئولان باشگاه زنیت سن پتزبورگ پس از تساوی خانگی بدون گل برابر تیم تام هامسک تصمیم گرفتند تا سرمربی ایتالیایی‌شان را برکنار کنند. اسپالتی که از سال ۲۰۱۰ هدایت زنیت را برعهده داشت، توانست دو بار به همراه این تیم به قهرمانی در لیگ روسیه دست یابد. اما در ادامه نتوانستند قهرمانی‌های داخلی خودشان را تکرار کنند.

سرگئی سماک، هافبک سابق زنیت به طور موقت تا پایان فصل هدایت این تیم را عهده دار شد. سماک ۳۸ ساله که ۶۵ بازی برای تیم ملی روسیه انجام داده سابقه بازی در پاری‌سن‌ژرمن و روبین کازان را نیز در کارنامه خود دارد.

پس از بازیهای چهارشنبه شب چهره هشت تیم صعود کرده به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص خواهد شد. قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها جمعه اول فروردین ۱۳۹۳ برگزار خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج