اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۹۴۰۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پروین: دل هواداران در سال نو شاد شد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس با برتری در بازی خارج از خانه و صعود به رده دوم جدول رده بندی دل هواداران را شاد کردند.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس با برتری در بازی خارج از خانه و صعود به رده دوم جدول رده بندی دل هواداران را شاد کردند.

علی پروین پس از برتری پرسپولیس مقابل داماش افزود: اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در تعطیلات نوروزی با پیروزی مقابل داماش و کسب سه امتیاز شیرین این مسابقه توانستند دل هواداران را شاد کنند. بازی در چمن مصنوعی و آن هم در خارج از خانه کار سختی است اما کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس با درایت و تلاش زیاد توانستند سه امتیاز سرنوشت ساز این بازی را کسب کرده و در ایام عید و در آغاز سال نو دل هواداران را شاد کنند.

برتری پرسپولیس و صعود به رده دوم جدول رده بندی اتفاق خوشحال کننده ای بود و شانس پرسپولیس برای قهرمانی را بیشتر کرد. تیم پرسپولیس دو بازی سخت دیگر را در پیش رو دارد و انشاالله با حمایت همه جانبه هواداران و همت اعضای تیم شاهد برتری سرخپوشان باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: تیم فوتبال پرسپولیس در بازی مقابل داماش حساب شده بازی کرد. بازیکنان واقعا زحمت کشیدند و این پیروزی و سه امتیاز خیلی مهم بود. برنامه ریزی خوب کادرفنی و برپایی اردو در مازندران و برگزاری تمرینات و بازی های دوستانه در زمین چمن مصنوعی تاثیر زیادی در کسب این موفقیت داشت.

پرسپولیس در تعطیلات لیگ برتر تمرینات و بازی های تدارکاتی خوبی انجام داد که تاثیر آن را در بازی امروز دیدیم. خیلی مهم بود که پرسپولیس بعد از وقفه و تعطیلات بازی ها توانست در بازی خارج از خانه با داماش که چیزی برای از دست دادن نداشت به برتری برسد. به اعضای تیم خسته نباشید گفته و این پیروزی را به نوبه خود به آنها و هواداران تبریک می گویم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: خوشحالیم که تلاش اعضای تیم به ثمر نشست و کام هواداران در سال نو شیرین شد. انشاالله هواداران در بازی بعدی و در حمایت از تیم پرسپولیس در بازی خانگی مقابل راه آهن سنگ تمام خواهند گذاشت و با حمایت همه جانبه خود تا دقیقه ۹۰ بار دیگر تاثیرگذاری خود را نشان خواهند داد.

از هواداران پرسپولیس که در بازی مقابل داماش تیم محبوبشان را تنها نگذاشته و با حمایت های خود در بازی خارج از خانه به سرخپوشان دلگرمی دادند نیز تشکر و قدردانی می کنیم و امیدواریم که همه چیز به قهرمانی پرسپولیس و سربلندی هواداران ختم شود. تیم پرسپولیس در فصل جاری بازی های خوبی را به نمایش گذاشته و به رغم مشکلاتی که اعضای تیم داشته اند توانسته اند انتظارات را برآورده کرده و در کورس قهرمانی قرار بگیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج