جاباما
۱۰۷۰۱۵۴
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

سید رفت و بار قهرمانی را از روی دوش ما برداشت

علی شفیعی ملی پوش تیم ملی والیبال، آلکنو را مربی خوبی برای تیم ملی می‌داند.

خبرآنلاین: علی شفیعی ملی پوش تیم ملی والیبال، آلکنو را مربی خوبی برای تیم ملی می داند.

علی شفیعی؛رفیق فابریک محمد موسوی.بدون شک علی یکی از خوشحال ترین بازیکنان بود،آن هم زمانی که سید به تیم والیبال سایپا پیوست اما این دوران خیلی کوتاه بود،چرا که سید پس از دریافت پیشنهادی از ایتالیا راهی این کشور شد تا والیبالش را دوباره در اروپا ادامه بدهد.رفتن سید بهانه ای شد برای گپ زدن با شفیعی.

رفتن سید فشار قهرمانی را از روی ما برداشت!

حضور مهره ای مثل سید در تیم ما فشار قهرمانی و توقعات را بالا می برد.البته همه ما بازیکنان تمام تلاش خودمان را می کنیم اما وقتی ستاره ای مثل موسوی را در تیم دارید ناخودآگاه توقعات بالا می رود.حالا سید رفته و جایش در تیم خالی است.من و سایر رفقا در سایپا برای قهرمان شدن تلاش خواهیم کرد.

به کرونا فکر نمی کنم!

اصلا چه فایده دارد فکر کردن به این ویروس لعنتی؟نمی خواهم درباره اش فکر کنم.ما از بازی در این شرایط نمی ترسیم چون همه بچه ها پروتکل ها را رعایت می کنند و قبل از ورود تیم ها تست کرونا گرفته می شود.الان هم که بازی ها را تغییر فرمت داده اند و همه چیز متمرکز شده است.این کار را سخت تر کرده است.هفته قبل مجتبی میرزاجانپور مصدوم شد و امیدوارم این اتفاق برای سایر بازیکنان و تیم ها نیفتد.

راضی از سطح بازی ها

کیفیت تیم ها خیلی نزدیک به هم است، طوری که اگر دو تیم ۵ بار ، با هم بازی کنند باز هم مشخص نیست کدام تیم برنده می شود.شرایط طوری است که هم نباید اشتباه کنی و هم باید خوب بازی کنی.همین مساله تیم ها را تحت فشار قرار می دهد.

رزومه پر و پیمان آلکنو

آلکنو مربی رزومه پرو پیمانی دارد . او تجربه زیادی با تیم ملی روسیه دارد آن هم در میدان بزرگ المپیک . امیدوارم در توکیو هم تیم ملی ما با او نتایج خیلی خوبی بگیرد. به هر حال ملی پوشان ما نسل با تجربه ای هستند و شاید خیلی از آنها برای المپیک پاریس نباشند و بنابراین برای خداحافظی با درخشش انگیزه زیادی دارند . آنها می خواهند در آخرین المپیک ، بهترین خاطره را ثبت کنند.

در ترکیب باشم بهترین تلاش را می کنم

اگر در ترکیب تیم باشم همه تلاشم را می کنم تا برنامه های سرمربی را در زمین اجرا کنم. به هر حال آلکنو انتخاب فدراسیون است و حالا وقت آن است تا همه باری موفقیت تیم ملی همدل باشند و بررسی کار او هم بماند بعداز المپیک.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      سارا خانوم ببخشید سپهر خانوم اول از بابا مسعودت اجازه میگرفتی بعد میومدی تو بحص مردونه و کار اقایان دخالت میکردی پیروزی مرد زیاد داره چرا به یه خانوم کولی اجازه دخالت دادن من موندم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج