۱۰۷۴۱۸۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

محمودی: دستیاران آلکنو سریعا معرفی شوند

پیشکسوت و کارشناس والیبال ایران معتقد است، فدراسیون باید هرچه سریع‌تر دستیاران ولادمیر آلکنو را برای پیش بردن برنامه‌ها معرفی کند و پتانسیل ستاره‌های ایران بیش از لیگ‌هایی مثل لیگ ترکیه است.

خبرگزاری ایسنا: پیشکسوت و کارشناس والیبال ایران معتقد است، فدراسیون ‌باید هرچه سریع‌تر دستیاران ولادمیر آلکنو را برای پیش بردن برنامه‌ها معرفی کند و پتانسیل ستاره‌های ایران بیش از لیگ‌هایی مثل لیگ ترکیه است.

بهنام محمودی در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود یک فرد غیر والیبالی سرپرست تیم ‌نوجوانان شده است، توضیح داد: بنده شخصا شناخت زیادی از آقای عسگری ندارم، اما شاید او و مسعود آرمات باهم هماهنگ هستند و قطعا مواردی در نظر دارند که می‌توانند به هم کمک کنند.

او افزود: به هر حال او هم با آرمات کار کرده و هم به تهران نزدیک است که برای رفت و آمد او خوب است. احتمالا توانایی‌هایی دارد که می‌تواند به مسعود آرمات کمک کند و او با توجه به این موضوع عسگری را به فدراسیون‌ معرفی کرده است. به هر حال تصمیم آقای آرمات این بوده و قابل احترام است، فقط باید با فدراسیون هماهنگ باشد.

کارشناس والیبال ایران، در پاسخ به این سوال که آیا او هم‌ معتقد است باید یک‌ فرد والیبالی برای در اختیار گرفتن این سمت انتخاب می‌شد، توضیح داد: من در کلیات اعتقاد دارم که ما پیشکسوتان زیادی داریم که می‌شود بیشتر از آن‌ها استفاده کنیم. نفراتی چون ‌منصوری و دریابیگی تجربه‌کار در این سمت را دارند و ما باید برای آینده نیز کادرسازی کنیم تا خانواده والیبال بیشتر درگیر باشند. سیاست شخصی من این است. درمورد آقای عسگری اما قطعا او با سرمربی تیم‌ملی نوجوانان هماهنگ است که باید به نظر آرمات احترام گذاشت.

محمودی در پاسخ به این سوال که‌ آیا نیاز نیست هرچه سریع‌تر کمک‌های آلکنو به صورت رسمی معرفی شوند، اظهار کرد: ما تمام تلاشمان در جلسات کمیته فنی و هیات رئیسه این بود که‌ مربی خارجی باتجربه‌ای را انتخاب کنیم که بتواند از آخرین سال برخی ستاره‌های ما، بهترین بهره برداری را انجام دهد. مربی‌ای داشته باشیم که نتیجه بگیرد. در نهایت آلکنو انتخاب شد که قرار است یک کمک خارجی بیاورد و بر اساس سیاست فدراسیون سایر کمک‌های‌ او ایرانی باشند. قرار بود فدراسیون نفرات مد نظرش را معرفی کند تا آلکنو کمک خودش را از بین گزینه‌ها معرفی‌ کند.

او ادامه داد: تا الآن که زمان زیادی هم نداریم، من ندیده‌ام که کمک او انتخاب شود، اما باید هرچه سریع‌تر این انتخاب صورت بگیرد تا برنامه‌های خود جهت پیش بردن اهداف فدراسیون و تیم ملی را با آلکنو هماهنگ کند. ما تا عید فرصت زیادی نداریم و الان نیاز است که کمک‌های آلکنو زیر نظر او کار کنند، پیشنهادات خود را ارائه کنند و تعامل وجود داشته باشد.

محمودی در مورد پیوستن ستاره‌هایی‌ چون امیر غفور و مرتضی شریفی به لیگ نه چندان سطح بالای ترکیه‌ نیز گفت: من اعتقاد دارم بازیکنان باید در شرایط بازی قرار بگیرند تا آماده شوند، چون تمرینات انفرادی در صورت طولانی شدن باعث آسیب می‌شود. همچنین معتقدم ظرفیت بازیکنانی چون غفور بسیار بالاتر از ترکیه است که امیدوارم باز هم در لیگ‌های سطح بالا حاضر شود. متاسفانه مصدومیت او در تیم لوبه باعث شد از سطح اول‌ والییال‌ دنیا دور شود، اما امیدوارم در لیگ ترکیه جا افتاده و در سال‌های آینده به لیگ‌های بهتری چون پلاس‌لیگا و سری‌آ برگردد. البته لیگ ترکیه هم از نظر ساختاری بد نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج