adexo3
۱۱۰۱۰۲۲
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

فولاد سیرجان بر بام والیبال ایران

در دیدار سوم فینال لیگ برتر والیبال فولاد سیرجان موفق به شکست شهرداری ارومیه شد تا برای اولین بار جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

ورزش سه: در دیدار سوم فینال لیگ برتر والیبال فولاد سیرجان موفق به شکست شهرداری ارومیه شد تا برای اولین بار جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

ماراتن ۶ ماهه لیگ برتر والیبال بالاخره امروز در سالن فدراسیون و با حضور وزیر ورزش به پایان رسید. فولاد سیرجان که چندان پرستاره هم نبود، در قامت یک مدعی از ابتدای لیگ خودش را نشان داد و خودش را به فینال رساند. از سوی دیگر اما شهرداری ارومیه با سرمربیگری پیمان اکبری و بازیکنان شناخته شده خود از جمله چند ملی پوشان همانطور که پیش بینی می شد، طرف دیگر فینال بود.

فولاد سیرجان بر بام والیبال ایران

بازی اول فینال خیلی سخت و با حساب 3 بر 2 به سود شهرداری ارومیه به پایان رسید تا این تیم به اولین قهرمانی خود در لیگ برتر والیبال امیدوار شود، اما در بازی دوم فولاد سیرجان به راحتی و با حساب 3 بر صفر شکست در بازی اول را جبران کرد.

همه چیز به دیدار سوم کشیده شد که عصر امروز و همزمان با شب چهارشنبه سوری بین این دو تیم برگزار شد. ست های اول و دوم با برتری شاگردان محمدرضا تندروان در تیم فولاد سیرجان به پایان رسید تا همه منتظر رقم خوردن یک اتفاق غیرمنتظره یعنی قهرمانی نماینده سیرجان در لیگ برتر باشند. در ست سوم اما ستاره های شهرداری ارومیه به خودشان آمدند و توانستند در امتیازات پایانی برتری خود را به ثبت برسانند.

فولاد سیرجان بر بام والیبال ایران

ست چهارم اما مثل ست های اول و دوم با برتری سیرجانی ها همراه شد تا تیمی که یک پاسور ۴۰ ساله و یک پشت خط زن ۲۰ ساله ستاره هایش بودند، بتواند خودش را به عنوان قهرمان لیگ برتر والیبال در سال ۹۹ معرفی کند.

شهرداری ارومیه هم که قبلا چند بار سابقه ناکامی در فینال لیگ برتر والیبال را داشت، با وجود سرمایه گذاری عظیم و در اختیار داشتن چند ستاره ملی پوش بازهم نتوانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

بدین ترتیب پرونده لیگ برتر والیبال در آخرین روزهای سال ۹۹ با قهرمانی فولاد سیرجان بسته شد و شهرداری ارومیه هم به نایب قهرمانی رسید. حالا همه منتظر دعوت ستاره های لیگ برتری به اردوی تیم ملی از سوی ولادیمیر آلکنو خواهند بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پدرام

      دم بچه های استان نمون گرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج