۱۱۲۲۹۷۲
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

چرا ستاره‌های تیم ملی مقابل روسیه بازی نکردند؟

تیم ملی والیبال در دومین بازی خود در شرایطی مقابل روسیه شکست خورد که بازیکنان اصلی‌اش در ترکیب اصلی حضور نداشتند.

میزان: تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در لیگ ملت‌های والیبال مقابل روسیه شکست خورد؛ شکستی که می‌شد پیش‌بینی آن را کرد و البته با توجه به اینکه ملی‌پوشان والیبال ایران مدت‌ها در کنار هم بازی نکرده بودند نباید چنین شکست‌هایی را ناکامی قلمداد کرد؛ اما سیاستی که ولادیمیر آلکنو در پیش گرفته می‌تواند تبعات زیادی برای تیم ملی داشته باشد.

آلکنو در ۲ بازی ابتدایی تیم ملی در لیگ ملت‌ها ترکیب‌های متفاوتی را به میدان فرستاد. او برای بازی با ژاپن از بیشتر بازیکنان اصلی خود استفاده کرد و در بازی با روسیه هم بازیکنان جوان در ترکیب تیم ملی قرار گرفتند؛ اما اینکه چرا آلکنو چنین تصمیمی گرفت تنها می‌تواند یک دلیل داشته باشد.

آلکنو در صحبت‌های خود پس از بازی با روسیه در توجیه شکست تیمش از حضور بازیکنان جوان و اینکه پیش از این در چنین رقابت‌هایی به میدان نرفتند صحبت کرد؛ صحبت‌هایی که پیش از این کولاکوویچ هم در توجیه شکست‌های تیم ملی عنوان می‌کرد. اینکه سرمربی تیم ملی والیبال در بازی‌هایی که دشوار هستند و شکست در این بازی‌ها تا حدود زیادی قطعی به نظر می‌رسد از بازیکنان جوان استفاده می‌کند یک تاکتیک و سیاست نخ‌نما است که البته مشخص است که آلکنو تحت تاثیر مشاوره‌های غلط چنین تصمیمی را گرفته است. کولاکوویچ هم هر زمان به این نتیجه می‌رسدی که شانسی برای پیروزی مقابل حریفان ندارد بازیکنان جوان را به میدان می‌فرستاد و در نهایت این موضوع را دلیل شکست تیم ملی عنوان می‌کرد.

آلکنو که عنوان می‌کند به دنبال بازی دادن به بازیکنان جوان است می‌توانست این کار را در بازی با ژاپن انجام دهد و به جای آن در بازی با روسیه که حکم یک بازی تدارکاتی بسیار خوب برای تیم ملی را داشت از بازیکنان اصلی خود که در المپیک توکیو در ترکیب ثابت تیم ملی قرار خواهند گرفت استفاده کند.

این مربی متوجه این موضوع شده بود که حتی با بازیکنانی همچون سید محمد موسوی، امیر غفور، میلاد عبادی پور و ... هم شانسی برای شکست تیم روسیه ندارد. تیم ملی والیبال تا به اینجای کار ۲ بازی خود را در لیگ ملت‌ها انجام داده؛ اما‌ ای کاش آلکنو بدون توجه به مشاوره‌هایی که به وی می‌شود از این پس تنها روی مصلحت تیم ملی تمرکز کند و به دنبال توجیه شکست‌های احتمالی تیمش نباشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا اینقدر موضوع را پیچیده نشون می‌دیدی که مشاوره غلط گرفته و خواسته مقابل تیمی که شانس بردن نداره از جوان‌ها استفاده کرده ، آلکنو روسی است و خواسته روسیه برنده باشه تمام

      پاسخ ها

      • عاشق ارتش سرخ آسیا

        کافر همه را به کیش خود پندارد

    • بدون نام

      معروف بیاد همه رو میبریم

      پاسخ ها

      • امیر محمد ذوالفقاری

        اره اگه معروف بیاد خیلی خوب میشه از نظر من تیم جوونمون رو با تیم اصلی مون میکس کنیم بعد یک ترکیب برای المپیک

    • بدون نام

      شدییم رنگ تفریح تیم ها!؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ((((:

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج