۱۱۳۴۳۳۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

داورزنی: نیم‌نگاهی به مدال المپیک داریم

رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه مردم در المپیک تیمی متفاوت را نسبت به جام ملت‌ها می‌بینند، گفت: هدف ما در المپیک توکیو این است که به جمع چهار تیم راه پیدا کنیم و نیم نگاهی هم به سکو داریم.

ایسنا: محمدرضا داورزنی در جمع خبرنگاران در حاشیه مجمع هیات والیبال گلستان اظهار کرد: حضور در آوردگاه المپیک نیازمند برترین‌هاست و با توجه به اینکه تیم اعزامی به المپیک ۱۲ نفره است، در انتخاب افراد دقت لازم به عمل می‌آید. افراد برگزیده باید از نظر ذهنی و روحی و سلامت جسمی بهترین باشند.

وی افزود: در مسابقات لیگ ملت‌ها ۱۸ بازیکن حضور داشتند که از همه آنها در بازی‌ها استفاده شد و نقاط ضعف و قوت تیم مشخص شد. در انتهای این مسابقات آقای الکنو تعداد ۱۷ بازیکن از این تیم و آقای فرهاد قائمی و مجتبی میرزاجانپور را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

رئیس فدراسیون والیبال در خصوص دعوت مجدد قائمی با وجود خداحافظی او از تیم ملی، گفت: فرهاد قائمی بازیکن اثرگذاری است و بنا به دلایل شخصی در پایان لیگ برتر از تیم ملی خداحافظی کرده بود. بعد از آنکه مطرح شد مصدومیت‌های او برطرف شده و شاید بتواند به تیم ملی کمک کند، این فضا فراهم شد که آقای الکنو رسماً درخواست کند او نیز به اردوی تیم ملی دعوت شود. حتی اسم او به کمیته ملی المپیک برای واکسیناسیون اعلام شد تا اگر شرایط محیا بود، این کار صورت گیرد.

داورزنی با اشاره به اینکه تمرینات تیم ملی در دو نوبت صبح و بعدازظهر انجام می‌شود، افزود: روز اولی که فرهاد قائمی وارد اردو شد، کارهای واکسیناسیونش انجام شد و بعد از آن در تمرینات حضور پیدا کرد. بعدازظهر روز دوم آقای الکنو اعلام کرد که قائمی در هشت جلسه باقیمانده برای اعزام به المپیک، نمی‌تواند به آمادگی کامل خود برسد.

در تصمیمات الکنو هیچ کسی مداخله نمی‌کند

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فرصت کم باقیمانده تا المپیک، آقای الکنو می‌خواست که در کوتاه‌ترین زمان ۱۹ نفر را به ۱۲ نفر برساند. به همین خاطر آقای قائمی، سعادت و وادی و دیروز آقای اسفندیار و احتمالاً امروز نیز تعدادی دیگر را از لیست خط می‌زند.

داورزنی اظهار کرد: فرهاد قائمی از بازیکنان بسیار خوب ماست که از سال ۲۰۰۷ وارد تیم ملی نوجوانان شده و در اولین دوره‌ای که قهرمان نوجوانان جهان شدیم، در تیم حضور داشت و یکی از بازیکنان بسیار خوب ما بود. شاید فرهاد قائمی این انتظار را داشت که بعد از دعوت به اردوی تیم، به المپیک اعزام شود اما المپیک میدانی نبود که سرمربی تیم ریسک کند.

رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه مسئولیت تیم با آقای الکنو است، تصریح کرد: آقای الکنو مربی باسابقه‌ای است و قطعاً اعتبار یک مربی بیش از هر چیزی برای او اهمیت دارد. این موضوع که کسی در تیم ملی به سرمربی خط می‌دهد و مداخله دارد، به‌هیچ‌عنوان صحت ندارد.

مردم در المپیک تیم متفاوتی را خواهند دید

وی گفت: مردم ما مطمئن باشند که در المپیک تیم متفاوتی را خواهند دید و به مراتب شرایط بازیکنان نسبت به لیگ ملت‌ها بهتر خواهد بود. کادر فنی و بازیکنان با تعصب و غیرتشان آماده‌اند که برای کشور بجنگند.

رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه برای مردم سوپرایزهایی در المپیک داریم، گفت: هدف ما این است که به جمع چهار تیم پایانی راه پیدا کنیم و نیم نگاهی هم به سکو داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج