اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۳۴۳۸۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

ماجرای قرارداد جمشیدی با دو تیم مختلف!

طبق ادعای باشگاه شهرداری گرگان، محمد جمشیدی در فصل آینده باید برای این تیم بازی کند.

ایسنا: طبق ادعای باشگاه شهرداری گرگان، محمد جمشیدی در فصل آینده باید برای این تیم بازی کند.

امروز(سه‌شنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۰) باشگاه شیمیدر قم با انتشار پستی در صفحه رسمی خود اعلام کرد که با قراردادی یک ساله محمد جمشیدی را به خدمت گرفته و این ملی‌پوش در فصل پیش رو برای قمی‌ها بازی خواهد کرد.

از سوی دیگر اما این موضوع توسط باشگاه شهرداری گرگان تکذیب شد. باشگاه شهرداری گرگان معتقد است که محمد جمشیدی هم در فرمت قرارداد فصل قبل و هم با فرمت قرارداد فصل جدید با این تیم قرارداد دارد و می‌تواند با مدارک لازم این ادعا را اثبات کند.

آرش فولادیان، سخنگوی باشگاه شهرداری گرگان در این مورد به ایسنا گفت: بعد از جشن قهرمانی فصل گذشته ما در تاریخ هفتم اردیبهشت ۱۴۰۰ با آقای جمشیدی در فرمت قراردادهای فصل گذشته قرارداد نوشتیم که به صورت ورد توسط فدراسیون به ما فرستاده شده بود. همان روز نیز ما این قرارداد را نزد آقای دبیر به عنوان رییس هیات گرگان در هیات ثبت کردیم.

او افزود: پس از آن بازیکنان به خانه‌های خود برگشتند که گویا آقای جمشیدی که به تهران آمده بود تصمیم‌ می‌گیرد به‌خاطر مسائل شخصی با تیم دیگری کار کند و از این جهت‌ قرارداد داخلی را با باشگاه شیمیدر در فرمت قراردادهای فصل قبل امضا می‌کند که البته ما از این‌ موضوع اطلاع نداشتیم. به هر ‌حال شیمیدر تیم قبلی او بود و حساب‌هایی نیز با هم داشتند. این قرارداد داخلی در تاریخ ۱۳ اردیبهشت (پنج روز بعد از قرارداد با شهرداری گرگان) بسته شده است.

سخنگوی شهرداری گرگان ادامه داد: با این حال پس از آن که ما در تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ فرمت جدید قراردادها برای فصل جدید را از فدراسیون دریافت کردیم، در تاریخ ۱۱ خرداد در فرمت فدراسیونی (فرمت جدید) بار دیگر با آقای جمشیدی قرارداد نوشتم که روز بعدش (۱۲ خرداد) هم این قرارداد را در هیات ثبت کردیم. ضمن این که آقای جمشیدی فکر نمی‌کرد باشگاه شیمیدر قرارداد داخلی را به عنوان قرارداد رسمی اعلام‌ کند. پس از آن اتفاقات هم اردوی تیم‌ ملی بود و دست نگه داشتیم که امروز دیدیم باشگاه شیمیدر این خبر را منتشر کرد.

او درباره نظر خود محمد جمشیدی نیز گفت: من امروز با او ‌تماس گرفتم که گفتند من بازیکن گرگان هستم و قرارداد داخلی ‌و فدراسیونی‌ام در فرمت فصل جدید با گرگان است.

فولادیان تاکید کرد: موضوع قابل توجه این است که آقای طباطبایی به عنوان رییس فدراسیون، در تاریخ ۲۲ خرداد نامه‌ای به باشگاه‌ ما فرستادند که طرح قراردادهای سال‌های گذشته برای فصل جدید فاقد اعتبار است، به همین دلیل جمشیدی دیگر مذاکره خاصی با شیمیدر نداشت چون قرارداد داخل او با تیم شیمیدر طبق فرمت سال قبل بوده و قرارداد ایشان با تیم گرگان در فرمت جدید است. ما ضمن این که زودتر از شیمیدر در فرمت قبل با این بازیکن قرارداد بسته‌ایم، با فرمت جدید نیز در تاریخ ۱۱ خرداد قرارداد نوشتیم و تاریخ ۱۲ خرداد هم توسط هیات این قرارداد ثبت شد.

با توجه به ادعای باشگاه شهرداری گرگان و خبری که باشگاه شیمیدر قم منتشر کرد، باید منتظر ماند و دید که این موضوع چگونه به پایان خواهد رسید!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج