adexo3
۱۱۴۷۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

در آستانه نخستین میزبانی ایران در لیگ جهانی ۲۰۱۴

کواچ: در کنار مردم برنده می شویم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در آستانه نخستین میزبانی ایران در لیگ جهانی ۲۰۱۴ گفت: از همه مردم و هواداران تیم ملی والیبال ایران می خواهم که کمک کنند تا با هم و در کنار هم پیروز شویم.

خبرگزاری ایسنا: اسلوبودان کواچ سرمربی جدید تیم ملی والیبال حالا یکماه است که از نزدیک هدایت ملی پوشان ایران را در دست گرفته است. او در سه هفته نخست لیگ جهانی سکان هدایت تیم ملی ایران را در چهار بازی رسمی و مهم برابر تیم های قدرتمند ایتالیا و برزیل در دست داشت. تیم ایران در هر بازی به نسبت مسابقه قبل بهتر کار کرد تا سرانجام موفق شد، برزیل پر افتخارترین تیم والیبال جهان را شکست دهد.

حالا کواچ در آستانه هفته چهارم لیگ جهانی والیبال و رویارویی مجدد با برزیل در تهران در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، از مردم و علاقه مندان والیبال خواست که به حمایت از تیم ملی ادامه دهند تا همه با هم در لیگ جهانی پیروز شوند.

این گفت و گو را در ادامه می خوانید:

*ارزیابی شما تا اینجا از عملکرد تیم ملی در لیگ جهانی والیبال چیست؟

همانطور که قبلا هم گفته بودم، ما بازی های بسیار سختی را در خانه حریفان قدرتمند خود داشتیم. سعی کردیم تا بازی به بازی بهتر شویم. بازیکنان ایران توانایی زیادی دارند. ما در ابتدا تلاش کردیم که خوب بازی کنیم. از نظر روانی روی بازیکنان کار کردیم تا اشتباه های فردی کاهش پیدا کند. البته هنوز راه بسیار زیادی داریم. باید تیم را برای هر مسابقه با توجه به شرایط آماده کنیم.

*بعد از سفر طولانی ۲۸ روزه حالا آمادگی جسمانی و روانی بازیکنان چطور است؟

فکر می کنم بازیکنان ایران بعد از بازی با برزیل شرایط خوبی دارند. به ویژه بعد از پیروزی در سائوپائولو وضعیت تیم از نظر روانی خیلی بهتر شده است. من از بازیکنانم خواستم که هر اتفاقی که در برزیل افتاده است را فراموش کنند. پیروزی مقابل برزیل فقط یک بازی بوده و حالا همه چیز تمام شده است. ما باید در شرایط جدید در خانه خود مقابل برزیل دیگری به میدان برویم. باید تنها روی بازی پیش رو تمرکز کنیم.

*پیش بینی شما از شرایط بازی مقابل برزیل در تهران چیست؟

ما در سطح خیلی بالایی بازی می کنیم. بازی در این سطح از جهان بسیار مشکل است. باید برای هر مسابقه صد در صد بیشتر توان بگذاریم. شنیده ام که بازیکنان ایرانی در خانه ۱۰ الی ۲۰ درصد بهتر بازی می کنند. امیدوارم واقعا اینطور باشد. بازی در خانه می تواند یک گام به جلو برای ما باشد. اما تنها یک گام. برای پیروزی باید گام های بیشتری برداریم.

*برزیلی ها دوست ندارند در تهران هم امتیاز از دست بدهند، به نظر شما آنها با چه برنامه ای هفته چهارم را آغاز می کنند؟

فکر نمی کنم برزیلی ها در صورت باخت در تهران شانس خود را برای حضور در مرحله نهایی لیگ جهانی از دست بدهند. برزیلی ها بعد از ایران چهار بازی با ایتالیا و لهستان خواهند داشت. برزیل همیشه برزیل است و نمی توان این تیم را انکار کرد. آن ها این امکان را دارند که به دور نهایی لیگ جهانی راه پبدا کنند. البته من ترجیح می دهم درباره تیم خودم حرف بزنم. نمی خواهم فکرم را مشغول برزیل کنم. ما باید روی اجرای برنامه های تیمی خود تمرکز کنیم.

*تمام سکوهای سالن ۱۲ هزارنفری آزادی برای مسابقه با برزیل پر می شود، چه صحبتی با طرفداران والیبال و مردم ایران دارید؟

به آن ها می گویم که ما با هم این بازی را می بریم. اجازه دهید از اینجا شروع کنم که اگر به ایتالیا باختیم به این معنی نیست که تیم بدی هستیم و اگر برزیل را بردیم هم به معنی آن نیست که تیم خوبی هستیم. در این سطح از مسابقاتی که ما در آن حضور داریم بهترین تیم های جهان بازی می کنند. هر مسابقه داستان خودش را دارد. شرایط هر مسابقه با مسابقه دیگر متفاوت است. نباید به پیروزی ها و یا شکست ها فکر کنیم. ما شرایط سختی پیش رو داریم. از مردم ایران می خواهم به تیم کمک کنند تا با هم در مسابقات برنده شویم.

*امیدوار هستم که روز جمعه شاهد پیروزی تیم ایران مقابل برزیل باشیم..

من هم امیدوارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج