اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۳۴۳۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۴

غفور: جای خالی محمودی را پر می‌کنم

پشت‌خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: تلاش می کنم با عملکرد خوب خود جای خالی شهرام محمودی را پر کنم.

خبرگزاری فارس: امیر غفور در گفت‌وگویی درمورد شرایط تیم ملی والیبال ایران در آستانه اعزام به فلورانس برای حضور در مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۴ اظهار داشت: تیم ملی با تمام توان عازم ایتالیا می‌شود؛ تنها غایب بزرگ ایران شهرام محمودی است که به دلیل مصدومیت نمی تواند ما را همراهی کند.

وی افزود: سایر بازیکنان انگیزه بالایی دارند و می‌خواهند بهتری نتیجه را رقم بزنند. هرچند که شهرام محمودی یکی از تاثیرگذارترین مهره‌های ایران بود، اما من هم تلاش می‌کنم جای خالی شهرام را پر کنم. بازیکنان در آمادگی خوبی قرار دارند و به عقیده من می توانند بهترین نمایش را داشته باشند.

پشت‌خط زن تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: کارمان بسیار سخت است، چراکه با تیم های با تجربه و مدعی همگروه هستیم، اما ترسی از این موضوع نداریم و تنها به پیروزی و کسب برد فکر می‌کنیم. حریفان هم شناخت خوبی از ما به دست آورده‌اند، چراکه حالا ما هم یک مدعی هستیم.

غفور افزود: کواچ در ایتالیا کار کرده و می‌تواند بازیکنان را با شرایط این کشور آشنا کند؛ البته حسین معدنی هم به دلیل بیماری نمی‌تواند در کنار ملی پوشان باشد، اما از این موضوع هم نگران نیستیم، چراکه رحمان محمدی‌راد هم مربی خوبی است و تلاش می‌کند جای خالی معدنی را پر کند. برای معدنی هم آرزوی سلامتی می‌کنم. وی یکی از مربیان جوان و با استعداد والیبال ایران است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج