۲۱۸۸۵۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بیست و ششمین دوره لیگ جهانی؛

لهستان ست دوم را پیروز شد

تیم ملی والیبال ایران ست دوم دیدار خود برابر لهستان در چارچوب هفته هفتم رقابتهای لیگ جهانی را به حریف خود واگذار کرد تا دو تیم برابر شوند.

خبرگزاری مهر: تیم ملی والیبال ایران ست دوم دیدار خود برابر لهستان در چارچوب هفته هفتم رقابتهای لیگ جهانی را به حریف خود واگذار کرد تا دو تیم برابر شوند.

تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان از ساعت ۲۱ روز یکشنبه در چارچوب هفته هفتم رقابتهای لیگ جهانی در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان ست دوم تیم لهستان توانست به برتری برسد و کار را به تساوی بکشاند.

آنتیگا در ست دوم دست به یک تغییر در ترکیب خود زد و فابیان درژیژگا را به میدان فرستاد تا با تفکرات این پاسور تنوع بیشتری را در خط حمله حریف شاهد باشیم. این تیم که در سرویس‌ها خیلی بهتر شده بود ۶ بر ۳ پیش افتاد که کواچ تقاضای تایم اوت کرد. در بازگشت به زمین معروف یک دفاع عالی انجام داد و موسوی هم با پوئن سرویس فاصله را به حداقل رساند. در ادامه برتری ۸ بر ۶ لهستان در وقت نخست استراحت فنی این ست ثبت شد.

تیم ایران با هماهنگی دفاع روی تور و عقب زمین در امتیاز ۱۰ به حریف رسید ولی با تغییر سرویس حریف دو پوئن سرویس گرفت تا اختلاف به ۳ امتیاز افزایش یابد. این فاصله در وقت دوم استراحت فنی با ثبت امتیاز ۱۶ بر ۱۳ به سود لهستان حفظ شد.

این فاصله بازگشت دو تیم به زمین بیشتر هم شد. لهستانی‌ها با سرویس‌های هدفدار و دفاع روی تور منسجمی که داشتند تیم کشورمان را تحت فشار قرار دادند و ۱۹ بر ۱۴ پیش افتادند که کواچ تایم اوت گرفت. سرمربی تیم ایران در امتیازات پایانی نفرات اصلی را بیرون کشید و در نهایت این ست با برتری ۲۵ بر ۲۰ مهمان خاتمه یافت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج