۲۲۲۰۱۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اکبری: با قدرت برابر اوکراین بازی خواهیم کرد

سرمربی تیم ملی والیبال دانشجویان ایران با بیان اینکه بازی مراحل بعدی برای ایران بسیار مهمتر از بازی مقابل روسیه است گفت: با تمام توان مقابل اوکراین بازی خواهیم کرد.

خبرگزاری ایسنا: پیمان اکبری پس از شکست ایران مقابل روسیه در رقابت های یونیورسیاد اظهار کرد: تیم روسیه بسیار باهوش بازی کرد و با توجه به قدرت زیادی که داشت موفق شد این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد. این تیم به تازگی در بازیهای اروپایی باکو به عنوان سومی رسیده و بازیکنان این تیم بسیار با هم هماهنگ هستند.

سرمربی تیم‌ملی والیبال دانشجویان ایران افزود: روس ها از قد بلند و فیزیک خوبی برخوردار بودند و در کنار آن از تکنیک خوبی نیز بهره می بردند. البته امروز روز خوب ما نبود و نتوانستیم آنطور که باید بازی خود را به نمایش بگذاریم. البته خستگی دیدار سنگین دیروز مقابل تایلند نیز بسیار در این نتیجه تاثیر گذار بود چرا که نزدیک به سه ساعت با این تیم بازی کردیم و نتوانستیم در فرصت یک روزه به خوبی بازیکنان را ریکاوری کنیم.همچنین بازیکنان روسیه از تجربه بالاتری نسبت به بازیکنان بعضا کم سن و سال ما برخوردار بودند.

وی خاطرنشان کرد: مراحل بعدی برای ما بسیار مهم تر از بازی مقابل روسیه است هر چند اگر می بردیم بهتر بود اما حالا هم که بازی را واگذار کردیم خیلی مهم نیست. انگیزه زیادی داشتیم اما خستگی بازی با تایلند در این بازی خیلی تاثیرگذار بود.

اکبری درباره مصاف بعدی ایران مقابل اوکراین نیز گفت: بازی مقابل اوکراین برای ما بسیار مهم تر از بازی امروز خواهدبود. مطمئنا تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا این تیم را شکست دهیم و اگر موفق به انجام این کار شویم برای نخستین بار خواهد بود که تیم والیبال دانشجویان ایران به جمع چهار تیم مرحله نیمه نهایی صعود می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج