اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۲۶۷۱۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گودرزی: حرکت هندبال رو به رشد بوده است

وزیر ورزش و جوانان با قدردانی از عملکرد فدراسیون هندبال گفت: ورزش هندبال و فعالیت رییس فدراسیون می‌تواند حامیان مالیان زیادی را جذب کند.

خبرگزاری ایسنا: محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در سخنانی در مراسم جشن خانواده هندبال اظهار کرد: خوشبختانه امروز در ورزش ایران شاهد دستاوردهای خوبی هستیم و برخلاف گذشته در ورزش‌های تیمی حرکت رو به رشدی را داریم. هندبال هم از غافله این موفقیت‌ها عقب نمانده و اگرچه در گذشته کمتر توفیق داشته اما حرکت رو به جلویی را آغاز کرده است.

وی افزود: با تلاش مربیان، ‌مدیران و ورزشکاران و نقطه عطفی که جهت همگرایی این خانواده بوده است هندبال می‌تواند به موفقیت‌های بزرگ برسد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به مشکلات مالی فدراسیون‌ها گفت: در شرایطی که تحریم‌های ظالمانه علیه کشور ایجاد شده بود و محدودیت‌های مالی در بخش‌های مختلف وجود داشت حرکت جسورانه دولت تدبیر و امید موجب تغییر شرایط شد و امیدواریم که با مدیریت دولت هرچه زودتر این تحریم‌ها برداشته شود و بتوانیم شاهد حمایت بیشتری از رشته‌های ورزشی موفق باشیم. البته جا دارد که از حامیان مالی که از هندبال حمایت کردند تشکر کنم. خوشبختانه با ویژگی هایی که ورزش هندبال و شخص رییس فدراسیون دارد می تواند از حداکثر ظرفیت جذب اسپانسر استفاده کند.

وی در پایان گفت: باید به تیم ملی که در اردوهای آمادگی به سر می برد خسته نباشید بگویم. بازی‌های خوبی از آنها دیدیم و باید از آن‌ها تقدیر کنم. امیدواریم با بهبود وضعیت از خجالت ملی پوشان هندبال درآییم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج