adexo3
۲۵۷۱۸۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اعلام زمان قطعی تصمیم گیری درباره کواچ

رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: این فدراسیون هفته آینده درباره ادامه همکاری با اسلوبودان کوآچ، سرمربی تیم ملی والیبال کشور تصمیم گیری می کند

خبرآنلاین: رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: این فدراسیون هفته آینده درباره ادامه همکاری با اسلوبودان کوآچ، سرمربی تیم ملی والیبال کشور تصمیم گیری می کند

محمدرضا داورزنی روز سه شنبه در سمنان به خبرنگاران افزود: با جمع بندی مسائل مختلف، هفته آینده با بررسی برنامه های کوآچ و شنیدن توضیحات وی درباره عملکرد تیم ملی، درباره ماندن یا تغییر در کادر مربیگری تیم ملی تصمیم گیری می کنیم .

وی با رد وجود بازیکن سالاری در تیم ملی والیبال، گفت: این سرمربی است که باید با قدرت فرماندهی و شیوه رهبری، تیم را مدیریت کند و بازکنان تیم ملی نیز در خدمت کادر فنی هستند.
وی تصریح کرد: والیبالیست های تیم ملی ایران به خوبی می دانند، امسال تنها فرصت آنها برای شرکت در المپیک است و چهار سال دیگر، به خاطر شرایط سنی چنین شانسی نخواهند داشت .

داورزنی گفت: 11 بازی تیم ملی ایران در ژاپن طراوت و جنگندگی لازم را نداشت و این نگران کننده بود، بنابراین جلسه های متعددی تشکیل شد و درباره همه موارد تیم ملی بحث کردیم .

وی افزود: از طرفی، حدود 50 روز پس از پایان مسابقات لیگ، فرصت داریم که خود را برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک آماده کنیم و انتظار مردم از والیبال بالا رفته است و می خواهند خاطره سال 2012 که فقط با یک امتیاز از راهیابی به المپیک بازماندیم، تکرار نشود .

رئیس فدراسیون والیبال همچنین با اشاره به آغاز لیگ برتر والیبال از فردا گفت: لیگ برتر سال گذشته در دو گروه و با شرکت 14 تیم برگزار می شد، اما امسال با نظر شورای لیگ، این بازی ها با شرکت 12 تیم و در یک گروه برگزار می شود .

داورزنی با بیان اینکه لیگ برتر والیبال تا 25 اسفند به پایان می رسد، گفت: بازیکنان مستعد این دوره، در دو مقطع پس از بازی های مقدماتی و پس از پایان لیگ، به اردوی تیم ملی دعوت می شوند .

وی ادامه داد: در مرحله اول، بازیکنان مستعد هشت تیم حذف شده در مرحله مقدماتی و در مرحله دوم که پنجم فروردین برگزار می شود، بازیکنان چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی، به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت می شوند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج