adexo3
۲۵۹۶۷۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

داورزنی: جلسات خوبی با کواچ داشتیم

رئیس فدراسیون والیبال پس از دومین جلسه با سرمربی تیم ملی گفت: تا ده روز آینده تصمیم نهایی را در خصوص کادرفنی تیم ملی خواهیم گرفت.

خبرگزاری فارس: محمدرضا داورزنی پس از برگزاری دو جلسه حدوداً سه ساعته با اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: حدود شش ساعت جلسه با کواچ داشتیم و گزارش آسیب شناسی خود را از مسابقات جام جهانی ارائه کرد و ما هم خلاصه بحث ها و سوالات مطرح شده در چهار نشست قبل را عنوان کردیم و در این خصوص به بحث و بررسی پرداختیم. کواچ موارد خوبی را بیان کرد و دلایل خود را در خصوص سوالات مطرح شده بیان کرد.

وی افزود: در مجموع جلسات خوبی داشتیم و خروجی مد نظر را گرفتیم؛ البته بررسی عملکرد تیم ملی تنها به این جلسه ختم نشد و ما چندین جلسه دیگر را با افراد و گروه های مختلف داشتیم و حتی در دو جلسه با وزیر ورزش و جوانان به بررسی این موضوع پرداختیم.

داورزنی اظهار داشت: حال در زمانی که داریم تمام گزینه ها و راه های موجود را بررسی می کنیم و حتی در صورت لزوم مذاکراتی با افراد مختلف انجام می دهیم؛ البته تا کنون هیچ مذاکره ای با هیچ مربی ای نداشتیم. امیدورام بتوانیم با بهره جستن از همه راه حل ها به یک جمع بندی نهایی عالی برسیم و بتوانیم بهترین راه حل را تا ده روز اینده پیدا کنیم و تصمیم نهایی خود را اعلام نماییم.

رئیس فدراسیون والیبال در پایان گفت: باز هم تکرار می کنم نباید عجولانه تصمیم بگیریم و بهترین تصمیم را با توجه به زمانی که داریم اتخاد کنیم. فقط از مردم، اهالی والیبال و رسانه خواهش می کنم کمی صبور باشند و ما را در این راه یاری نمایند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج