اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۹۱۰۸۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

برنامه هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال

هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال فردا با پنج دیدار پیگیری می‌شود و دو تیم سایپا و آرمان ورزشی اردکان در این هفته میهمان حریفان خود خواهند بود.

خبرگزاری فارس: هفته هشتم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران یادواره ۲۰۰ شهید والیبالیست روز چهارشنبه هفتم بهمن ماه با پنج دیدار در شهرهای تهران، تبریز، ورامین، ارومیه و بندرعباس پیگیری خواهد شد. دیدار ششم این هفته روز شنبه برگزار شد و پیکان تهران سه بر صفر گوهر کویر زاهدان را شکست داد.

تیم‌های والیبال شهرداری ارومیه و کاله مازندران در نخستین مسابقه هفته هشتم دور برگشت در سالن غدیر ارومیه به مصاف یکدیگر می روند. شهرداری ارومیه با ۴۳ امتیاز از ۱۴ برد در رتبه سوم جدول قرار دارد و نگرانی از مرحله پلی آف ندارد چون صعودش قطعی شده است.

کاله مازندارن وضعیت دشواری در جدول دارد و در حال حاضر با ۲۸ امتیاز از ۹ پیروزی در رتبه هفتم است. دو تیم آرمان و شهرداری تبریز نیز با ۹ برد رقابت نزدیکی با کاله در جدول این رقابت ها دارند، به همین دلیل کاله نباید در این مسابقه مغلوب ارومیه شود، اما کسب پیروزی در سالن غدیر ارومیه نیز کار آسانی نیست. این دیدار به دلیل پخش زنده تلویزیونی از شبکه سوم سیما از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه آغاز می‌شود.

سالن شهید اقدمی تبریز میزبان دومین دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال خواهد بود و شهرداری تبریز از بازرگانی جواهری گنبد پذیرایی خواهد کرد. نماینده گنبد که با ۱۶ امتیاز و ۶ برد در جایگاه دهم جدول قرار دارد، در آستانه از دست دادن پلی آف است و شکست در این مسابقه برایش گران تمام می شود.

از سوی دیگر شهرداری تبریز یکی از تیم های لیگ برتر است که ۹ برد دارد و برای ماندن در هشت تیم برتر نیاز مبرم به پیروزی خواهد داشت. این تیم در حال حاضر با ۲۸ امتیاز در رتبه ششم است، رتبه ای که زیاد اطمینانی نیست زیرا با یک شکست امکان سقوط دو پله ای دارد. دیدار رفت دو تیم در گنبد سه بر صفر به سود شهرداری تبریز به پایان رسید.

بانک سرمایه صدرنشین ۴۷ امتیازی لیگ برتر والیبال در هفته نوزدهم میزبان آرمان ورزشی اردکان در خانه والیبال تهران است. آرمان در دیدار رفت که در سالن آیت الله خاتمی اردکان برگزار شد، سه بر صفر مغلوب شد، اما آرمانی ها برای ماندن در جمع هشت تیم پلی آف مبارزه می کنند و شکست در این دیدار سخت می تواند کار آنان را مشکل کند.

آرمان رقابت نزدیکی با سایپا دارد و هم اکنون با ۲۳ امتیاز از ۹ برد در رتبه هشتم جدول است، اما سایپا ۲۳ امتیازی هشت برد دارد و یک بازی کمتر نسبت به آرمان انجام داده است، به همین دلیل شکست برابر بانک سرمایه احتمال از دست دادن این جایگاه را برای آرمان خواهد داشت.

تیم والیبال سایپا نیز این هفته در سالن شهید گلی عباسی ورامین به مصاف متین صالحین این شهر خواهد رفت. این مسابقه نیز یکی از دیدارهای حساس و دیدنی هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال خواهد بود.

نتیجه دیدار رفت دو تیم سه بر دو به سود نارنجی پوشان سایپا تمام شد و شاگردان محمد ترکاشوند سرمربی متین در اندیشه جبران بازی رفت و تثبیت جایگاه خود در رتبه چهارم جدول است. متینی ها رقابت نزدیکی با ثامن برای این جایگاه جدول دارند.

ثامن الحجج خراسان نیز در آخرین مسابقه هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال در سالن فجر بندرعباس میهمان آلومینیوم المهدی هرمزگان خواهد بود. ثامنی ها که با ۱۰ برد و ۳۱ امتیاز در رتبه پنجم جدول هستند به مصاف تیم بدون انگیزه آلومینیوم المهدی می روند که تنها چهار دیدار باقی مانده از دور مقدماتی را پیش رو دارد تا پایان کار این تیم در لیگ برتر ۹۴ باشد. دیدار رفت دو تیم نیز سه بر صفر به سود ثامن به پایان رسید.

برنامه کامل هفته نوزدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

تبریز، ساعت ۱۷: سالن شهید اقدمی
شهرداری تبریز - بازرگانی جواهری گنبد

ورامین، ساعت 17 و 30 دقیقه: سالن شهید گل عباسی
متین صالحین ورامین - سایپای تهران

ارومیه، ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه: سالن غدیر
شهرداری ارومیه - کاله مازندران

بندرعباس ، ساعت 17: سالن فجر
آلومینیوم المهدی هرمزگان - ثامن الحجج خراسان

تهران، ساعت ۱۷: خانه والیبال
بانک سرمایه - آرمان ورزشی اردکان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج