adexo3
۳۰۳۲۸۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چه تیمی حریف بانک سرمایه می‌شود؟

تیم‌های والیبال پیکان و شهرداری ارومیه امروز در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر برابر هم قرار می‌گیرند.

خبرگزاری فارس: تیم ‌های پیکان و شهرداری ارومیه در دو مسابقه رفت و برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال یک بر یک هستند و امروز برای تعیین دیگر فینالیست امسال از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه فردا در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر می‌روند.

پیکان در تهران و در دیدار رفت حریف خود را ۳ بر یک شکست داد و در ارومیه و در دیدار برگشت ۳ بر یک مغلوب شهرداری ارومیه شد. حال دو تیم دوباره در تهران به مصاف یکدیگر می‌روند و برنده این مسابقه به دیدار نهایی لیگ برتر بیست و نهم صعود خواهد کرد تا حریف بانک سرمایه شود.

شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان تیم با کسب ۱۲ عنوان قهرمانی و سه مدال نقره، تاکنون ۱۵ بار در سکوهای اول و دوم این رقابت‌ها قرار گرفته است و اگر بار دیگر بتواند حریفش را شکست داده و فینالیست شود می‌تواند رکورد خود را تقویت کند.

در شهرداری ارومیه هم ستاره‌های زیادی حضور دارند که هر کدام به تنهایی می‌توانند نتیجه بازی را در لحظات حساس تغییر دهند. در پیکان دو بازیکن خارجی و تاثیرگذار به نام ورمیلیو و نیکولوف حضور دارند که تاکنون عملکرد بسیار خوبی در لیگ داشته‌اند و می‌توانند در لیست بهترین‌های امسال باشند. به هر حال باید دید که جدال ستاره‌های هر دو تیم در خانه والیبال چه نتیجه‌ای خواهد داشت و در پایان چه تیمی حریف بانک سرمایه در بازی پایانی خواهد شد.

تیم‌های پیکان و شهرداری ارومیه در هفته‌های پایانی دور رفت و برگشت مرحله مقدماتی نیز به مصاف یکدیگر رفتند که پیکان در دور رفت ۳ بر صفر در تهران حریف خود را شکست داد، اما در دور برگشت در ارومیه ۳ بر یک مغلوب این تیم شد. به این ترتیب می‌توان گفت که این دو تیم در لیگ امسال تاکنون چهار بار به مصاف یکدیگر رفته و هر کدام دو برد کسب کرده‌اند و حالا باید دید که جدال مرگ و زندگی به کام کدام تیم خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج