۳۲۲۶۴۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عطایی: لوزانو مثل ولاسکو خشک نیست

سرمربی تیم جوانان ایران گفت: لوزانو مثل ولاسکو، خشک و بسته نیست و از طرفی مثل کواچ، کار را وا نمی‌دهد که این برای بازیکنان خوشایندتر است.

خبرگزاری تسنیم: بهروز عطایی در مورد نحوه کار مربیان پیشین (خولیو ولاسکو و اسلوبودان کواچ) و مربی فعلی تیم ملی (رائول لوزانو) اظهار داشت: من شباهتی بین کار کواچ با مربیانی مثل لوزانو و ولاسکو ندیدم و کواچ با این ۲ مربی تفاوت فاحش داشت. جنس تمرین کواچ و مدل اداره تیم در حین تمرین توسط او با این مربیان آرژانتینی متفاوت بود اما ویژگی‌های فنی و اخلاقی مشترکی بین ولاسکو و لوزانو وجود دارد. البته من هنوز نحوه اداره تیم را توسط لوزانو در یک بازی رسمی ندیده‌ام چون تیم ملی هنوز مسابقه‌ای انجام نداده است.

عطایی ادامه داد: لوزانو مثل ولاسکو، خشک و بسته نیست و از طرفی مثل کواچ، کار را وا نمی‌دهد که این برای بازیکنان خوشایندتر است. برداشت من این است که زوج لوزانو و سیچلو، کارآیی بسیار خوبی خواهند داشت. لوزانو یک مربی با دیسیپلین و با تجربه است و سیچلو هم یک مربی تحلیلگر و ریزبین است. به اعتقاد من کادر فنی فعلی شاید بهتر از زمان ولاسکو باشد.

سرمربی تیم جوانان ایران در مورد کارآیی بیشتر یک مربی با دیسیپلین در والیبال ایران گفت: هیچ مربی بزرگی در دنیا وجود ندارد که دیسیپلین سخت، خشک و خاص خودش را نداشته باشد. دیسیپلین با سختگیری و بدرفتاری، تفاوت دارد. دیسیپلین، ایجاد نظم در مجموعه است. ورزشکار حرفه‌ای با مربی که دیسیپلین دارد می‌تواند نتایج بهتری بگیرد.

عطایی در مورد شانس المپیکی شدن تیم ملی خاطرنشان کرد: احتمال المپیکی شدن تیم ملی ایران بالای ۹۰ درصد است و می‌تواند به عنوان یکی از ۳ تیم برتر مسابقات انتخابی به المپیک صعود کند و سهمیه آسیا را در المپیک ریو به ۲ تیم برساند. این تیم به المپیک خواهد رفت مگر اینکه اتفاق غیرمترقبه‌ای بیفتد.

عطایی در مورد شرایط تیم جوانان ایران اظهار داشت: والیبال، لایه‌های مختلفی دارد. رده نوجوانان، لایه نخست آموزش والیبال است و به همین خاطر، تمام انرژی ما در تیم جوانان، صرف تغییر نگرش و ذهنیت بازیکنان خواهد شد. بازیکنان فعلی تیم جوانان با تیم نوجوانان به مقام قهرمانی آسیا و سوم جهان رسیده‌اند و ما تلاش می‌کنیم تا به آنها تفهیم کنیم فاز جدید، بسیار سخت‌تر است و با سیستم، والیبال بازی کنند. در حال حاضر،‌ مشغول بدنسازی هستیم تا به تدریج وارد فاز تاکتیکی و هماهنگی شویم.

سرمربی تیم جوانان ایران ادامه داد: تقاضای ۱۰ تا ۱۵ بازی تدارکاتی را به فدراسیون والیبال برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا داده‌ایم. حضور در ترکیه و اسلوونی جزو برنامه‌های پیشنهادی ماست که امیدواریم محقق شود.

سرمربی فصل پیش کاله درباره وضعیت این تیم در لیگ فصل بعد اظهار داشت: هیئت مدیره تیم کاله نیز در همین ماه جلسه‌ای خواهند داشت تا در مورد تیم فصل آینده تصمیم‌گیری شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج