adexo3
۳۲۴۲۳۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

معنوی‌نژاد: لوزانو تمام نفرات را زیر نظر دارد

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران گفت: سرمربی جدید تیم ملی عملکرد تمام ملی‌پوشان را زیر نظر دارد.

خبرگزاری فارس: محمدجواد معنوی‌نژاد درمورد شرایط اردویی تیم ملی والیبال ایران در آستانه رقابت‌های انتخابی المپیک اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تمرینات زیر نظر لوزانو بسیار خوب است، چراکه او تک تک بازیکنان را زیر نظر دارد. به طوری که هفت دریافت کننده حاضر در تیم‌های الف و ب دائم در حال جابجایی هستند تا بهترین‌ها در نهایت انتخاب شوند.

وی ادامه داد: برخی‌ها می‌گویند فشار تمرینات زیاد است، اما هرچه که هست من می‌بینم که ملی‌پوشان با انگیزه و نشاط فراوان تمرین می‌کنند. من هم یکی از بازیکنانی هستم که با تمام توان کار می‌کنم تا اگر خدا بخواهد جز نفرات اصلی باشم. با توجه به شرایطی که از کادر فنی می‌بینم فکر می‌کنم که شایسته‌ها انتخاب خواهند شد تا به تیم ملی کمک کنند.

دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران عنوان کرد: تمام بازیکنان می دانند که ایران چه کار سختی برای موفقیت در رقابت‌های انتخابی المپیک دارد، اما قطعاً همه شرایط را درک می‌کنند. حریفان ایران حساب ویژه‌ای روی ما باز می‌کنند و نباید در رقابت‌های پیش‌رو تیمی را دست‌کم بگیریم.

معنوی‌نژاد گفت: از مردم می‌خواهم که برای ما دعا کنند؛ همچنین از مسئولان درخواست دارم تا در شرایط کنونی توجه ویژه‌ای به والیبال ایران داشته باشند، چراکه صعود این رشته به المپیک نه تنها برای والیبال، بلکه برای ورزش ایران مفید خواهد بود.

تیم ملی والیبال ایران خود را برای مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریو آماده می‌کند. این رقابت‌ها از هشتم خردادماه با حضور هشت تیم ایران، فرانسه، کانادا، لهستان، ونزوئلا، چین، استرالیا و ژاپن (میزبان) در توکیو آغاز می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج