adexo3
۳۴۱۵۱۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

محمودی: لیگ جهانی برای ایران مهم است

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران قبل از آغاز نخستین دیدار کشورمان در لیگ جهانی گفت: این مسابقات برای ایران بسیار مهم است زیرا برای حضور شایسته در المپیک به تیم کمک خواهد کرد.

خبرگزاری مهر: شهرام محمودی در خصوص وضعیت تیم ملی در ریو گفت: اوضاع مقداری بهتر شده است اما هنوز با مسائلی همانند تنظیم آب و هوا، تنظیم خواب و تنظیم غذا مقداری مشکل داریم اما نسبت به روز اول بهتر شده ایم و امیدواریم برابر برزیل با آمادگی کامل در زمین حاضر شویم.

وی تصریح کرد: در مجموع تیم ایران نسبت به دو روزی که در تهران تمرین کرد، آمادگی بهتری دارد چون حدود ۴ روز استراحت کردیم و دو روز تمرین داشتیم و بچه ها اینجا آماده‌تر هستند. امیدوارم در زمین هرچه توان داریم به اجرا و بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

پشت خط زن تیم ملی والیبال درباره وضعیت تیم ایران در نخستین دیدار مقابل برزیل افزود: با تمام توان بازی خواهیم کرد. یعنی هر چه داشته باشیم در زمین می گذاریم اما به شرایط بازی برمی‌گردد که چه اتفاقی در مسابقه بیافتد. امیدورام که بتوانیم تورنمنت را خوب شروع کنیم. لیگ جهانی برای تیم ایران مهم است، از این نظر که اعتماد به نفس بازیکنان را افزایش می دهد برای المپیک.

تیم ملی ایران به المپیک راه پیدا کرده است و اکنون که در شهر میزبان این رقابتها قرار دارد، محمودی گفت: وقتی به اینجا آمدیم صحبت همین بود که اگر به المپیک راه پیدا نمی کردیم چه طور می توانستیم شرایط ریو را تحمل کنیم. خیلی خوشحال کننده ست که می دانیم در المپیک هستیم. در مجموع خیلی خوشحالیم که در المپیک هستیم و دو ماه دیگر به ریو باز خواهیم گشت که حس خوبی دارد. ما کار خود را انجام دادیم و المپیک دو ماه دیگر است و حالا باید روی لیگ جهانی تمرکز داشته باشیم.

تیم ملی والیبال ایران ساعت ۲۱:۴۰ روز پنجشنبه دیدار افتتاحیه لیگ جهانی را مقابل برزیل برگزار می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامد

      از زمانی که سعید معروف ریش گذاشته تیم ایران نتیجه نمی گیره چون ریشش زیاد گیر میکنه به تور
      یکی براش بگه دداش گلم ریشش رو کوتاه کنه. نکته دوم زرینی هم به نظرم دیگه بدرد تیم نمیخوره باید خودش خداحافظی کنه.نکته سه غرور رو میشه تو چهره محمودی به وضوح مشاهده کرد و گاهی اوقات بدجوری رو اعصابه . به نظرم تو این بازیها تعویض های زیاد و گاهی اوقات نابجا زیادی مخ ببننده رو میخوره ولی باید حق به لوزانو داده بشه چون مدت زیادی نیست که با تیمه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج