۳۴۸۰۹۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اکبری: زود است درباره لوزانو قضاوت کنیم

کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال کشورمان گفت: لوزانو در مسابقات انتخابی المپیک موفق بوده است اما در لیگ جهانی نتوانسته نتیجه خوبی کسب کند.

خبرگزاری میزان: پیمان اکبری درباره دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و صربستان که شب گذشته برگزار شد، اظهار داشت: ایران در دو ست اول و دوم مقابل سرویس‌های بدون نقص صربستان با مشکل مواجه شد اما در ۳ ست بعدی توانست عملکرد بهتری داشته باشد. البته بازیکنان صربستان در ۳ ست پایانی سرویس‌های زیادی را خراب کردند.

وی در پاسخ به این سؤال که به نظرش تیم ایران در المپیک ریو ۲۰۱۶ چه عملکردی خواهد داشت، تصریح کرد: المپیک ریو می‌تواند تنها المپیکی باشد که تیم ایران بتواند نتیجه خوبی را کسب کند زیرا بازیکنان تیم ملی چندین سال است که کنار هم بازی می‌کنند و هماهنگی خیلی زیادی دارند. البته از یاد نبریم المپیک از دیگر تورنمنت‌های والیبال خیلی سخت‌تر است. ضمن اینکه با اضافه شدن بازیکنان مصدومی که داریم، می‌توانیم عملکرد به مراتب بهتری در ریو داشته باشیم.

کاپیتان پیشین تیم ملی والیبال کشورمان درباره عملکرد رائول لوزانو در تیم ملی والیبال گفت: خیلی زود است که درباره عملکرد لوزانو قضاوت کنیم. به نظر من می‌شود پس از مسابقات المپیک یک قضاوت درست درباره عملکرد این مربی انجام داد. تا به اینجای کار این مربی در مسابقات انتخابی المپیک موفق بوده است اما در لیگ جهانی نتوانست نتیجه خوبی کسب کند.

اکبری با اشاره به انتقاد برخی کارشناسان داخلی مبنی بر اینکه نباید از بازیکنان اصلی در لیگ جهانی استفاده می‌شد، تصریح کرد: به جز تیم لهستان همه تیم‌ها با ترکیب اصلی‌شان در این مسابقات حاضر شده‌اند. ما باید آنقدر حرفه‌ای باشیم که مسائلی مثل خستگی روی کارمان تأثیر نگذارد.

سرمربی تیم والیبال پیکان در پایان صحبت‌هایش درباره جذب سعید معروف خاطرنشان کرد: مدیریت باشگاه پیکان در ابتدا به دنبال این بود که تیمی جوان را راهی لیگ والیبال کنیم اما در ادامه نظرش تغییر کرد و بر همین اساس معروف را جذب کردیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج