adexo3
۳۴۸۳۴۲
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

ایران - آرژانتین؛ تهران میزبان آرژانتینی‌ها

تیم ملی والیبال ایران آخرین دیدار خود در لیگ جهانی را مقابل آرژانتینی انجام خواهد داد که نیمکت دو تیم در تصرف مردان آرژانتینی است؛ ولاسکو و لوزانو.

ورزش سه: آخرین هفته از لیگ جهانی والیبال در تهران انجام خواهد شد و تیم ملی والیبال ایران در سومین بازی هفته سوم رو در روی آرژانتین قرار خواهد گرفت. ایران از ۸ بازی گذشته خود ۵ شکست و ۳ برد داشت که آرژانیتن در لیست تیم هایی قرار دارد که ایران موفق به پیروزی مقابل آنها شده است.

حضور ولاسکو روی نیمکت آرژانتین اولین تجربه مرد آرژانتینی در آزادی خواهد بود که باید این بار مقابل ایران قرار بگیرد و قطعا جو سالن مثل سال های حضور در ایران آن طور به سود تیمش نخواهد بود. او در دو بازی گذشته مورد تشویق تماشاگران ایرانی قرار گرفت اما در آخرین بازی باید رو در روی شاگردان هم وطن خود، لوزانو قرار بگیرد. این دو دوست و مربی آرژانتینی اولین رویارویی خود را در ریو انجام دادند که در آن بازی لوزانو موفق شد همراه ایران ۳ بر ۲ آرژانتین را شکست دهد اما شرایط این دیدار کاملا متفاوت خواهد بود.

ایران و آرژانتین هر دو شانس حضور در فینال لیگ جهانی را از دست داده اند اما دیدار فردا برای تیم ها اهمیت خاصی خواهد داشت چرا که این بازی اختتامیه آنها خواهد بود و برد در آن می تواند پایان خوبی را برای تیم برنده رقم بزند. از طرف دیگر ایران و آرژانتین در المپیک هم باید رو در روی یکدیگر قرار بگیرند و همانطور که بازیکنان در دیدار اول گفته بودند بازی مقابل آرژانتین همیشه برای ایران اهمیت خاصی خواهد داشت.

ولاسکو پس از ترک ایران ۳ بازی مقابل کشورمان بازی کرده است که در جام جهانی ۲۰۱۵ موفق به پیروزی مقابل ایران شد اما در مسابقات جهانی ۲۰۱۴ و لیگ جهانی ۲۰۱۶ دو بار شکست خورد. این چهارمین دیدار ولاسکو با ایران بعد از ترک کشورمان خواهد بود اما اولین بازی او مقابل تماشاگران ایرانی محسوب می شود. همچنین این دومین دیدار دو تیم در تاریخ لیگ جهانی است که بازی گذشته به نتیچه ۳ بر ۲ به سود ایران پایان پذیرفت.

حالا یک بار دیگر تماشاگران خود را به آزادی می رسانند تا ساعت ۲۱ یکشنبه شاهد آخرین بازی ایران در لیگ جهانی ۲۰۱۶ باشند و با توجه به اینکه امتیاز این دیدار هیچ سودی برای آنها نخواهد داشت دو تیم برای کسب روحیه بالا برای المپیک و وداع خوشایند با لیگ جهانی تمام تلاش خود را خواهند کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بچه های تیم ملی ایران برای برد آرژانتین غیرت به خرج بدهند و این تیم را در والیبال شکست دهند تا در جدول ایران بالاتر از ارژانتین قرار بگیرد و به این فکر نکنند که دیگر چه فایده ای دارد ما که به مرحله بعدی نرفتیم . باید جدیت و غیرت به خرج بدهند و ولاسکو را شکست دهند

    • بدون نام

      بچه های تیم ملی ایران برای برد آرژانتین غیرت به خرج بدهند و این تیم را در والیبال شکست دهند تا در جدول ایران بالاتر از ارژانتین قرار بگیرد و به این فکر نکنند که دیگر چه فایده ای دارد ما که به مرحله بعدی نرفتیم . باید جدیت و غیرت به خرج بدهند و ولاسکو را شکست دهند

    • امیر حسین اقسردبیر

      آفرین به بچه های تیم والیبال ایران من براتون دعا می کنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج