اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۵۳۴۳۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عطایی: قدرت مان را به رخ حریف کشیدیم

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: هرچند که در بازی های گذشته هم پیروز شدیم، اما امروز تیمی متفاوت را شکست دادیم.

خبرگزاری فارس: بهروز عطایی پس از پیروزی ۳ بر صفر برابر کره جنوبی در پنجمین مسابقه تیم ایران در رقابت های قهرمانی جوانان آسیا اظهار داشت: بازی سختی بود و مطمئن بودیم که کار سختی خواهیم داشت، چراکه آنها یکی از قدرت های سنتی والیبال آسیا هستند. کره جنوبی تا این مرحله بدون شکست بود و این موضوع کار ما را سخت تر می کرد.

وی ادامه داد: بازیکنان ما در شرایط سخت والیبال را خیلی خوب بازی کردند و برنامه های کادر فنی را به خوبی اجرا کردند. هدف ما این بود که ۲-۳ بازیکن حریف را از مدار مسابقه خارج کنیم که واقعاً این اتفاق هم رخ داد و آنها به واسطه مدل بازی ما نتوانستند توانایی های خود را به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران خاطرنشان کرد: سرویس های هدف دار، حرکات ترکیبی و دفاع خیلی خوب موجب شد تا تیم سرعتی کره جنوبی را شکست دهیم. تیم کره برخلاف گذشته اصلاً نتوانست کار ترکیبی انجام دهد و این نشان می دهد که بازیکنان ایران چقدر قابلیت و توانایی دارند. در این بازی قدرت مان را خیلی خوب به نمایش گذاشتیم؛ هرچند که در بازی های گذشته هم پیروز شدیم، اما امروز تیمی متفاوت را شکست دادیم.

عطایی درمورد شرایط میزبانی چین تایپه، عنوان کرد: شرایط میزبانی تاکنون خیلی خوب بود، چراکه معمولاً میزبانی در این رده های سنی چندان مطلوب نیست، اما میزبانی چین تایپه خیلی خوب بود. سال ۲۰۱۱ با تیم نوجوانان به آرژانتین رفتم، اما شرایط اینگونه نبود.

وی درخصوص بازی های آینده تیم ملی گفت: احتمالاً فردا با قزاقستان بازی کنیم و تیم برنده راهی مرحله نیمه نهایی خواهد شد. ان شاالله پس از پیروزی با برنده ژاپن و سریلانکا بازی خواهیم کرد که قطعاً تمام بازی ها سخت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج