اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۷۱۸۱۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

قوچان‌نژاد: شکست ایتالیا دور از دسترس نیست

سرمربی تیم والیبال ثامن مشهد گفت: والیبالیست‌های ایران با صعود به جمع هشت تیم برتر المپیک دست به کار بزرگی زدند.

جبار قوچان‌نژاد درباره عملکرد تیم ملی والیبال در مرحله گروهی المپیک ۲۰۱۶ ریو اظهار کرد: من از ابتدا گفتم نباید تیم را تحت فشار قرار بدهیم که حتماً باید از گروه صعود کنیم. همین که تیم ما بعد از چند سال توانست به المپیک صعود کند، خودش کار بزرگی است. به نظرم کادر فنی تیم ملی باید در رقابت‌های لیگ جهانی از چند بازیکن جوان استفاده می‌کرد تا تجربه جهانی و بین‌المللی آنها بیشتر شود. از طرفی هم به بازیکنان بزرگ خود مانند موسوی، معروف، محمودی و غفور استراحت می‌داد تا آنها هم بازسازی و ریکاوری شوند. به هر حال سرمربی تیم ترجیح داد از نفرات اصلی در لیگ جهانی استفاده کند.

وی رسانه‌ای کردن غیبت آنالیزور تیم ملی را قبل از دیدار با آرژانتین غیرحرفه‌ای دانست و تصریح کرد: این موضوع را خیلی بزرگ کردند. می‌توانستیم بعد از بازی این موضوع را مطرح کنیم. نیاز نبود از چند روز قبل بحث روانی بدی را به ضرر خود شروع کنیم و بگوییم که نبودن آنالیزور به ما لطمه خواهد زد. عملاً کادر ما با این صحبت‌ها بحث روانی منفی را بر علیه تیم شروع کرد. که در نهایت هم مشکل آنالیزور حل شد.

سرمربی فصل پیش تیم ثامن مشهد افزود: تمام بازیکنان ما از جان مایه می‌گذارند و با تمام وجود بازی می‌کنند. همین که از گروه خود صعود کردیم و به جمع هشت تیم المپیک راه پیدا کردیم کار بزرگی را انجام دادیم.

قوچان‌نژاد در مورد بازی بعدی تیم ملی مقابل ایتالیا با اشاره به شرایط خوب این تیم گفت: ایتالیا در شرایط بسیار خوبی است. تیم ما در درجه اول باید اسیر هیچ بحث حاشیه‌ای نشود و اصلاً نباید به نتایج گذشته تیم ایتالیا توجه کند. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد ما می‌توانیم با توجه به بازی‌های گذشته خود با تیم ایتالیا این بازی را مدیریت کنیم. مهمترین عامل انگیزه روانی بازیکنان است که اگر تیم ما با انگیزه بالا وارد زمین شود، می‌تواند بازی خوبی انجام دهد و به پیروزی دست یابد. حتی اگر تیم ما شکست هم بخورد با یک بازی خوب و ارزشمند شکست خواهد خورد.

وی افزود: امیدوارم با قدرت و انگیزه به مصاف ایتالیا برویم. اینکه این تیم در مقابل همه تیم‌ها پیروز شده و صدرنشین است دلیل بر این نیست که ما نتوانیم این تیم را شکست دهیم. مهم این است تیم ما با خونسردی کامل، انگیزه و اعتماد به نفس بالا والیبال بازی کنند.شکست ایتالیا دور از ذهن و دسترس نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تا این‌ جا هم دست به کار بزرگی زدیم. از اینجا به بعد هر پیروزی که به دست بیاوریم کار خارق‌العاده‌ای انجام داده‌ایم. اگر حتی شکست بخوریم و حذف شویم چیزی از ارزش بچه‌ها کم نمی‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج