اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۳۸۴۱۴۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

برهانی: با تمام توان ظاهر شدیم

بازیکن تیم والیبال بانک سرمایه گفت: برای پیروزی به میدان آمده بودیم و با تمام توان مقابل چین تایپه ظاهر شدیم و به یک برد خوب دست پیدا کردیم.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مائده برهانی پس از دیدار با تیم والیبال تی گرند چین تایپه و پیروزی ۳ بر صفر مقابل این تیم، گفت: بازیکنان ما در این بازی با تمام توان ظاهر شدند و باور داشتند که می‌توانند تیم چین تایپه را شکست دهند. ما برای پیروزی به میدان رفتیم و به هدفمان هم رسیدیم.

وی ادامه داد: عملکرد خوب بازیکنان ما شرایطی فراهم کرد که تیم حریف شانسی برای پیروزی نداشته باشد و نتواند تیم ما را در طول این دیدار آزار بدهد. ما کم اشتباه ظاهر شدیم و همین امر پیروزی را برای ما آسان کرد.

برهانی درباره بازی بعدی تیم ایران با قزاقستان در مرحله سوم گفت: شانس این را داریم که با برد مقابل قزاقستان به جمع ۴ تیم نهایی مسابقات راه پیدا کردیم. اگر با تمام توان ظاهر شویم توانایی شکست دادن این تیم را هم داریم. اتفاقی که اگر رخ دهد در تاریخ والیبال بانوان بی‌نظیر است.

وی ادامه داد: خوشبختانه عملکرد خوبی از ابتدای مسابقات تا کنون داشتیم و حتی در دو بازی که به حریف واگذار کردیم بازی خوبی ارائه دادیم. امیدوارم بتوانیم عملکرد خوب خود را ادامه دهیم و با آمادگی و روحیه خوب راهی مسابقات AVC کاپ شویم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج