adexo3
۳۸۶۱۳۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گیوه: ویتنام حرفی برای گفتن نداشت

کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان گفت: ما شروع خوبی مقابل ویتنام داشتیم و همین موضوع سبب شد آن‌ها نتوانند برابر تیم ما حرفی برای گفتن داشته باشند.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت فدراسیون والیبال، زینب گیوه درباره کسب عنوان پنجمی والیبال ایران در آسیا، گفت: همیشه هدف ما این بوده است که در جمع ۵ تیم برتر آسیا باشیم. چه در رده ملی و چه در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تاکنون موفق به کسب این عنوان نشده بودیم که خوشبختانه در این مسابقات این موضوع محقق شد.

وی ادامه داد: بازیکنان خیلی تلاش کردند و در هر مسابقه تمام انرژی خود را به کار گرفتند. ما با همه وجود می‌خواستیم نشان دهیم که نسبت به قبل پیشرفت کردیم و با تلاش در هر مسابقه موفق شدیم در نهایت به هدفی که داریم برسیم.

گیوه افزود: تیم ما در دیدار با ویتنام شروع بسیار خوبی داشت. همین شروع خوب در بازی منجر شد که ابتکار عمل در دست تیم ما باشد و ویتنامی‌ها نتوانند مقابل ایران کاری از پیش ببرند. آن هم در حالی که ویتنام همیشه جزو رقبای ایران محسوب می‌شد و اکثر مواقع مقابل این تیم به مشکل می‌خوردیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران ، گفت: بازیکنان با آرامش روانی در این مسابقات حضور داشتند و به نظر من مایدا از لحاظ روانی روی تیم تاثیرگذار بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج