۳۸۹۷۶۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کارخانه: صلاح نیست لوزانو در ایران بماند

کارشناس و مربی والیبال گفت‌: با توجه به این که به سر زبان‌ها افتاده که لوزانو باید برود، صلاح نیست که فدراسیون با او ادامه همکاری بدهد.

خبرگزاری ایسنا: مصطفی کارخانه درباره شرایط تیم‌ ‌ملی والیبال و ادامه همکاری با رائول لوزانو، گفت‌: باید بدانیم که فدراسیون چه خواسته‌هایی از لوزانو داشت و آیا او توانسته این خواسته‌ها را بر آورده کند یا خیر؟ به نظرم عملکرد تیم‌ ‌ملی والیبال می‌توانست بهتر باشد، البته باید این موضوع را در نظر گرفت که نمی‌توان تنها او را مقصر دانست. تیم ایران توانایی بالایی دارد و می‌توانستیم بهتر از این بازی کنیم. انرژی مثبت و یکپارچگی در تیم باید بیشتر شود. همه این موارد اهمیت دارد و فقط مسائل فنی دارای اهمیت نیست. کسی نباید خودش را تافته جدا بافته بداند. این چنین مسائل باید مدیریت شود تا تیم به حاشیه نرود. فدراسیون باید آسیب شناسی دقیق را انجام دهد و تعارف را کنار بگذارد. هر کسی عملکردش ضعیف است و شرح وظایفش را نمی داند هر کسی که باشد باید کنار گذاشته شود.

او در ادامه افزود: فدراسیون باید در برخی شرایط تجدید نظر کند، چرا که ما برای نتیجه‌ گیری احتیاج به یک تیم منسجم داریم. با احتیاط نمی‌توان موفق بود.

کارشناس والیبال در پاسخ به این سوال که لوزانو باید در ایران بماند یا خیر؟ گفت‌: وقتی سر زبان‌ها افتاده که او باید برود صلاح نیست که ادامه همکاری داشته باشیم. می‌توانستیم مدیریت بهتری داشته باشیم. اگر قرار باشد برای هر تورنمنتی یک مربی را داشته باشیم قافیه را باخته‌ایم. هیچ کدام از تیم‌های جهان این گونه نیستند.

او درباره انتخاب سرمربی جدید تیم‌ ‌ملی، اظهار کرد: تیم‌ ‌ملی امسال هیچ مسابقه‌ای ندارد. اشتباه است که درباره تیم‌ ‌ملی به سرعت تصمیم گرفته شود. ذهن بازیکنان را باید آزاد بگذاریم و فشاری روی آنها نیاوریم. باید با برنامه درباره انتخاب سرمربی تصمیم گیری شود.

کارخانه در ادامه افزود: در زمان انتخاب لوزانو برای سرمربیگری تیم‌ ‌ملی می‌توانستیم انتخاب بهتری داشته باشیم، ولی به این دلیل که نزدیک المپیک بود حساسیت بالا رفت و کمبود زمان باعث این تصمیم شد. در دو بازی ابتدایی لوازنو واقعا هیچ شناختی از تیم نداشت. با این حال لوزانو خیلی بهتر از کواچ نتیجه‌ گرفت. کواچ در دو تورنمنت مهمی که با تیم ایران شرکت کرد و نمودارش به صورت وحشتناکی نزولی بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج