adexo3
۴۲۳۱۱۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کارخانه: ناظران بازی‌های حساس اعمال قدرت کنند

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: ناظران در بازی‌هایی که به حاشیه می‌رود باید ورود کنند و حداقل از جای خود بلند شوند.

خبرگزاری تسنیم: مصطفی کارخانه در مورد پیروزی ۳ بر ۲ تیمش مقابل خاتم اردکان در هفته ششم لیگ برتر والیبال گفت: بازی بسیار نزدیکی بود و این نشان می‌دهد که سطح مسابقات بسیار بالا رفته و هیچ تیمی حتی تیم بانک سرمایه حاشیه امنیت ندارد.

وی ادامه داد: بعد از باخت هفته گذشته مقابل صالحین ورامین بازیکنان ما همچنان در ترس از شکست بودند و نیاز به بازیابی روحی داشتند. خوشبختانه همه آنها بازیکنان با تجربه‌ای هستند و می‌دانند که کار سختی در لیگ پیش‌رو داریم، به همین خاطر باید هوشیارتر و قوی‌تر باشیم.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه تصریح کرد: ما همچنان در صدر جدول لیگ قرار داریم و به همین خاطر همه تیم‌ها در مقابل ما با انگیزه‌ای مضاعف به میدان می‌آیند. ما هم تلاش خودمان را برای بازی‌های بعدی دوچندان خواهیم کرد.

کارخانه در مورد اشتباهات داوری در این بازی گفت: اشتباهات داور جزئی از بازی است و باید آن را پذیرفت، ولی بعضی اوقات این اشتباهات آنقدر فاحش است که روی بازی تاثیر می‌گذارد.

وی افزود: ناظران در بازی‌هایی که به حاشیه می‌رود باید ورود کنند و حداقل از جای خود بلند شوند. آنها توانایی اعمال قدرت را دارند و باید در دیدارهای حساس از این قدرت خود استفاده کنند.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه در مورد حضور داور بازی تیمش مقابل شهرداری ارومیه در خانه والیبال اظهار داشت: ایشان برای من قابل احترام است ولی این که نمی‌خواهد اشتباهش را قبول کند بحث دیگری است، فعلاً به خاطر قضاوت هفته گذشته محروم است و اگر داوری خوبی کرده بود الان اجازه سوت زدن داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج