adexo3
۴۳۲۷۹۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

هفته نهم لیگ هندبال اروپا؛

نماد هندبال ایران مورد توجه اروپایی‌ها

الله کرم استکی که در کنار دو ستاره دیگر ایرانی دیناموبخارست نمایش فوق العاده ای در رقابت های قهرمانی اروپا داشتند، قبل از دیدار با براگا پرتغال و با درخواست خبرنگاران به عنوان نماینده تیم در کنفرانس خبری حاضر شد.

ورزش سه: هفته نهم لیگ هندبال قهرمانان اروپا فردا انجام می شود و دیناموبخارست رومانی که الله کرم استکی، سجاد استکی و علیرضا موسوی را در ترکیب خود دارد میزبان براگا پرتغال خواهد بود. تنها دو هفته به پایان دور مقدماتی این رقابت ها باقی مانده است و دینامو برای صعود به دور بعدی، نیاز به پیروزی در این دیدار و دیدار هفته آینده دارد.

با این حال 3 بازیکن ایرانی نماینده رومانی بیشتر از همیشه مورد توجه اروپایی ها هستند. سجاد استکی با 11 گل هفته گذشته خود به رده دوم برترین گل زنان اروپا صعود کرد و گل او در جمع 3 گل برتر هفته قرار گرفت. الله کرم هم نمایش فوق العاده ای داشت و مفسر تلوزیونی کانال رسمی رقابت ها شوت های او را به "ضربات راکتی" تشبیه می کرد.
نماد هندبال ایران مورد توجه اروپایی‌ها

علیرضا موسوی، دیگر ستاره ایرانی دیناموبخارست هم پازل ستاره های ایرانی در هندبال اروپا را کامل کرده است و این مثلث حالا به عنوان یکی از مطرح ترین سه گانه های هجومی در رقابت ها مطرح است. در کنفرانس خبری قبل از این دیدار سرمربی دینامو بخارست الله کرم را به عنوان نماینده تیم به جمع خبرنگاران برد تا سمبل هندبال ایران بیشتر از همیشه مورد توجه رسانه های اروپایی باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عباس

      آفرین ایناmsn هندبال اروپا هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج