adexo3
۴۳۹۲۸۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ردپای دوپینگ در والیبال روسیه

وادا به تازگی یک لیست هزار نفره از ورزشکارانی که در ۴ سال گذشته در آزمایش دوپینگ خود تقلب کرده‌اند، منتشر کرده که در بین آنها نام چند والیبالیست هم به چشم می‌خورد.

خبرگزاری تسنیم: چند ماه قبل، آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ (وادا) اعلام کرد که ۶۴۳ مورد مثبت آزمایش دوپینگ مربوط به ورزشکاران روسی بین سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۵ ناپدید شده است. آزمایش‌ها متعلق به ورزشکاران ۳۰ رشته از جمله ۱۰ والیبالیست بود.

آری گراسا، رئیس فدراسیون جهانی والیبال به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مدعیان ورزش پاک بلافاصله از وادا خواست که به هر نحو ممکن نام ۱۰ والیبالیست مذکور را به آنها اعلام کند.

سایت فدراسیون جهانی والیبال هم در بیانیه‌ای نوشت: ما به سیستم کنترل دوپینگ خود ایمان داریم و از طرفی با وادا کاملاً هماهنگ هستیم. برای ما اهمیت زیادی دارد که صد درصد به عنوان یک ورزش پاک شناخته شویم و ورزشکاران خاطی را جریمه و معلق کنیم.

وادا به تازگی یک لیست هزار نفره از ورزشکارانی که در ۴ سال گذشته در آزمایش دوپینگ خود تقلب کرده‌اند، منتشر کرده که بین آنها نام چند والیبالیست هم به چشم می‌خورد.

این لیست که به «لیست مک لارن» معروف است، نام هزار ورزشکار روسی را در خود دارد که در المپیک ۲۰۱۲ لندن و المپیک زمستانی ۲۰۱۴ سوچی در نمونه دوپینگ خود تقلب کرده‌اند.

فدراسیون جهانی والیبال در ادامه باز هم بیانیه‌ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است: ما باخبر شدیم که در لیست دوم مک‌لارن، نام تعدادی والیبالیست هم دیده می‌شود. ما با وادا در تعامل هستیم تا تصمیم مقتضی را اتحاذ کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج