adexo3
۴۴۰۳۸۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

افشاردوست: از مصاحبه آناستازی تعجب کردیم

دبیر فدراسیون والیبال گفت:ما با آناستازی تلفنی صحبت و مذاکره کردیم نیم ساعت بعد دیدیم مصاحبه‌های او در خبرگزاری‌ها منتشر شده که می‌‌خواهد در لهستان بماند، خودمان هم تعجب کردیم چطور می‌شود الان با ما صحبت کرده بعد این حرف‌ها را زده است؟

کاپ: این روزها هر کسی برای سکان هدایت تیم ملی حدس و گمان می‌زند. یکی می‌گوید آناستازی سرمربی خواهد شد، یکی دیگر از نفر اول شدن سیچلو سخن می‌گوید و یکی هم از آمدن برونو به ایران خبر می‌دهد. اما واقعیت این است که هنوز مشخص نشده سرمربی آینده تیم ملی چه کسی خواهد بود، همه گزینه‌های مطرح شده از شانسی ۵۰ درصدی برخوردارند و هنوز هیچ کدام نسبت به دیگری برتری نیافته‌اند.

مذاکرات با گزینه‌ها در یک راستا پیش می‌رود و با همه آنها صحبت‌های اولیه صورت گرفته است اما هنوز چیزی نهایی نشده و این در حالی است که فردی همچون آناستازی در روزهای اخیر با مصاحبه‌هایی که انجام داده به نوعی بیان کرده است که تمایلی برای حضور در ایران ندارد و ترجیح می‌دهد در لهستان بماند و سکان هدایت تیم باشگاهی را برعهده داشته باشد تا تیم ملی ایران!

از همین رو با محمود افشاردوست دبیر فدراسیون والیبال صحبت کردیم تا بیشتر در جریان مذاکرات و انتخاب سرمربی تیم ملی قرار بگیریم. صحبت‌های او را در زیر می‌خوانید.

آقای افشاردوست در حالی که شما بیان کرده بودید که آناستازی نسبت به گذشته از خواسته‌هایش عقب‌نشینی کرده است این روزها مصاحبه‌هایی از او منتشر شده که نشان می‌دهد تمایلی به حضور در ایران ندارد، داستان چیست؟

اول اینکه من نگفتم آناستازی از خواسته‌هایش عقب‌نشینی کرده بلکه همیشه گفته‌ام با او در حال مذاکره هستیم و خوشبختانه مذاکرات هم مثبت بوده است اما درباره مصاحبه‌های این مربی هم برای خود ما جالب بود که چطور وقتی با ما در حال مذاکره است سخن از این می‌گوید که می‌خواهد در لهستان بماند! جالب بود ما با آناستازی تلفنی صحبت کردیم و کلی با هم مذاکره کردیم نیم ساعت بعد دیدیم مصاحبه‌های او در خبرگزاری‌ها منتشر شده که می‌‌خواهد در لهستان بماند، خودمان هم تعجب کردیم چطور می‌شود الان با ما صحبت کرده بعد این حرف‌ها را زده است؟

خب قصد ندارید با او صحبت کنید و ببینید چرا گفته می‌خواهد در لهستان بماند؟

البته که با او صحبت خواهیم کرد و خواهیم پرسید که اگر می‌خواهد در لهستان بماند پس چرا با ما مذاکره می‌کند؟

این روزها بحثی مطرح است که وقتی فدراسیون می‌گوید مشکل مالی ندارد پس چرا با مربی همچون آناستازی به توافق نمی‌رسد؟

این درست است که ما مشکل مالی نداریم اما آیا به نظرتان درست است که هر چی مثلا آناستازی ‌گفت قبول کنیم؟ این مربیان در اروپا آنقدرها هم دستمزدشان بالا نیست. ما هم در حال چانه‌زنی هستیم و پیشنهادها را داریم بررسی می‌کنیم، اما این دلیل نمی‌شود که هر دقیقه یک پیشنهاد مطرح شود و ما هم آن را بپذیریم. در نهایت موضوعات مطرح شده از نظر من قابل حل است. بعضی اوقات طرف به خاطر اینکه نیاید سنگ بزرگی می‌اندازد اما درباره ما این اتفاق نیفتاده است.

به نظرتان بهتر نیست مستقیم و رودررو با گزینه‌های مد نظر صحبت کنید؟

چرا اتفاقا اینجوری خیلی هم بهتر است و شاید درستش این است که ما برویم و مستقیم صحبت کنیم. ان‌شاءاله برای مذاکرات نهایی این اتفاق خواهد افتاد.

با بروتو هم مذاکره کرده‌اید؟

بروتو هم جزو گزینه‌های مدنظر ماست ولی هنوز به صورت مستقیم با او مذاکره نکرده‌ایم. بروتو خودش ابراز تمایل کرده که دوست دارد با ایران همکاری کند. البته او مدنظر لهستانی‌ها هم هست و اگر لازم شود با او هم به صورت مستقیم مذاکره خواهیم کرد.

فکر می‌کنید تا ۱۰ روز آینده تکلیف سرمربی تیم ملی مشخص شود.

باید زودتر از ۱۰ روز مشخص شود به نظرم حداکثر تا هفته آینده ما باید به نتیجه نهایی برسیم و قرارداد را امضا کنیم.

بحث دیگری هم مطرح شده مبنی بر اینکه جلسات کارشناسی فدراسیون والیبال بیشتر «شو» است تا حقیقت! آیا این درست است؟

خدا وکیلی اینجوری نیست، شما نگاهی به گزینه‌هایی که مطرح شده بیاندازید صورت جلسه نشست‌ها پیش من است و در تمام آنها این موضوع مطرح شد که سرمربی آینده باید از لحاظ مدیریتی و اجرایی از قدرت بالایی برخوردار باشد و این سه گزینه ما هم جزو مربیان با دیسیپلین هستند و این نشان می‌دهد که جلسات ما شو نبوده است.

اینکه گفته می‌شود در نهایت سیچلو سرمربی تیم ملی خواهد شد چطور؟

اصلا اینطور که مطرح می‌شود نیست، من نمی‌دانم داستان سرمربیگری سیچلو از کجا آمد؟ فکر می‌کنم خود رسانه‌ها این موضوع را مطرح کردند وگرنه که از سوی فدراسیون حرفی زده نشده است. ما دوست داریم از دانش سیچلو در کنار سرمربی آینده استفاده کنیم اگر بشود چه بهتر، اگر هم نشد از او در رده‌های دیگر تیم‌های ملی استفاده می‌کنیم.

خیلی‌ها به فدراسیون انتقاد می‌کنند که چرا با لوزانو قرارداد ۶ ماهه بسته شد اما با سیچلو ۲ ساله چرا این اتفاق افتاد؟

نمی‌توانم جواب درستی بدهم فکر می‌کنم در آن مقطع سیچلو با قطر قرارداد دوساله داشت و منطقی نبود که او قطر را رها کند و به خاطر ۶ ماه به ایران بیاید. در آ ن زمان هم برای ما صعود به المپیک بسیار مهم بود و با او اینگونه به توافق رسیدیم.

حریفان ایران در رقابت‌های قهرمانان قاره‌ها هم مشخص شد این رقابت‌ها را چطور می‌بینید؟

قهرمانان قاره‌ها رقابت‌های مهمی است و برای همه تیم‌ها ارزش دارد. امیدوارم بتوانیم با قدرت در این رقابت‌ها حاضر شویم و مقابل حریفان که همگی قدرتمند هستند بازی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم. برای همین هم باید سریع‌تر تکلیف سرمربی را مشخص کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج