۴۷۳۹۲۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

داورزنی: تا انتخابات در والیبال می‌مانم

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌یی وزیر ورزش و جوانان درباره ندادن روادید به تیم ملی کشتی آزاد آمریکا بیان کرد: در این باره یک کمیته‌ تشکیل شده است که در خصوص موارد خاص تصمیم‌گیری می‌کند که نهادهای مربوطه ذی‌ربط در آن حضور دارند و آن کمیته‌ تصمیم می‌گیرد.

خبرگزاری ایسنا: محمدرضا داورزنی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌یی وزیر ورزش و جوانان درباره ندادن روادید به تیم ملی کشتی آمریکا بیان کرد: در این‌باره یک کمیته‌ تشکیل شده است که در خصوص موارد خاص تصمیم‌گیری می‌کند که نهادهای مربوطه ذی‌ربط در آن حضور دارند و آن کمیته‌ بر حسب مورد تصمیم می‌گیرد. احتمال تجدیدنظر در آن را بعید می‌دانم، چرا که زمانی که تصمیمی گرفته می‌شود روی آن بررسی‌های همه‌جانبه صورت می‌گیرد و متناسب با شرایط و موضوع تصمیم‌گیری می‌شود که طبیعتا ما نیز تابع نظرات آن‌ها هستیم.

او در پاسخ به این سوال که احتمال دارد میزبانی جام جهانی کشتی آزاد از ایران گرفته شود و به روسیه داده شود؟ پاسخ داد: این خبر را من نشنیده‌ام و بعید می‌دانم که این اتفاق رخ دهد. میزبانی بر اساس هشت تیم برتر جهان که در آن حضور دارند صورت می‌گیرد و فدراسیون نیز درخواست تیم جایگزین را داده است. اگر این اتفاق هم بیافتد باز هم باید کمیته‌ خاص درباره آن تصمیم‌گیری کند.

داورزنی درباره والیبال نیز بیان‌ کرد: فردا (یک‌شنبه) هیات رییسه فدراسیون والیبال را خواهیم داشت که نقطه نظرات کولاکوویچ و استویچف مطرح خواهد شد و فردا قطعی خواهیم کرد که کدام یک از این دو نفر خواهند بود. هر کدام از این‌ها نقطه نظراتی داشتند. نقطه نظرات کولاکوویچ با توجه به بحث‌هایی که با یکدیگر داشتیم به وضعیت عمومی شرایط کشور و هدف‌گذاری‌هایی که ما داریم نزدیک‌تر است، اما به دلیل این که مساله را کامل و ‌دقیق مورد بررسی قرار دهیم نقطه نظرات استویچف را هم در هیات رییسه مطرح خواهیم کرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا کولاکوویچ انتخاب خواهد شد یا خیر؟ بیان‌ کرد: ممکن است فردا هیات رییسه با توجه به نظراتی که استویچف داده اعلام کند که وی مناسب‌تر است، ولی آن چیزی که الان می‌توان به شکل کلی گفت‌ این است که هر یک از این‌ها یکسری ویژگی‌های خاص دارند که البته کولاکوویچ به نظرات ما نزدیک‌تر است.

داورزنی در پاسخ به این سوال که در فدراسیون والیبال خواهد ماند یا خیر؟ پاسخ داد: تا برگزاری مجمع خواهم ماند که سعی می‌کنیم در مدت قانونی مجمع را برگزار کنیم. سعی خواهم کرد که به هر دو کار رسیدگی کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج