۴۸۳۴۴۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عطار: والیبال در سطح لیگ برتر واقعاً کثیف است

سرمربی تیم والیبال صالحین ورامین گفت: از وقتی هدایت یک تیم لیگ برتری را به عهده گرفته‌ام، متوجه شدم که والیبال در این سطح چقدر کثیف است و واقعاً تاسف خوردم.

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم والیبال صالحین ورامین گفت: از وقتی هدایت یک تیم لیگ برتری را به عهده گرفته‌ام، متوجه شدم که والیبال در این سطح چقدر کثیف است و واقعاً تاسف خوردم.

مجتبی عطار در خصوص شکست 3 بر 2 تیمش مقابل سایپا در بازی سوم پلی‌آف لیگ برتر والیبال اظهار داشت: در ابتدا به بازیکنان سایپا به خاطر صعود به مرحله نیمه نهایی تبریک می‌گویم، ولی تبریک ویژه‌ای به بازیکنان خودم دارم که در هر بازی برای من سنگ تمام گذاشته‌اند. آنها با تمام وجودشان برای تیم بازی کردند.

وی درباره حاشیه‌های بازی گفت: همه ما حاشیه‌های این دیدار حساس را دیدیم، ولی من صحبتی در مورد آن ندارم. من همیشه حقیقت را گفته‌ام و ترسی هم از جریمه یا محروم شدن ندارم. از وقتی هدایت یک تیم لیگ برتری را به عهده گرفته‌ام، متوجه شدم که والیبال در این سطح چقدر کثیف است و واقعاً تاسف خوردم. من از مسائل پشت پرده‌ای که واقعاً وجود دارد، متاسفم، ولی نمی‌توانم حرف حق را بر زبان نیاورم. ۲ خطای تور تیم حریف در ست سوم به راحتی گرفته نشد. مگر می‌شود کسی این دو خطای واضح را ندیده باشد.

سرمربی تیم والیبال صالحین در خصوص حاشیه‌های دیدار دوم گفت: تیم میهمان باید در بازی‌های خارج از خانه بازی خودش را با آرامش انجام دهد و به شهر خودش برگردد. سایپا به ورامین آمد و 2 بازیکن آنها با تماشاگران ما درگیر شدند. من صدای ترقه را هم شنیدم و به خاطر آن واقعا متاسفم، چون حرکت کاملا اشتباهی بود، ولی در طول مسابقه اتفاق خاصی نیفتاد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج