اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۲۷۹۸۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سیچلو: باید مقابل ژاپن بهتر از امروز باشیم

سرمربی تیم ملی والیبال امید ایران پس از صعود به فینال و کسب سهمیه جهانی با بیان اینکه این موفقیت متعلق به همه بازیکنان و سایر اعضای کادر فنی است، تاکید کرد: باید فردا بهترین باشیم تا ژاپن را در فینال شکست دهیم.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی والیبال امید ایران پس از صعود به فینال و کسب سهمیه جهانی با بیان اینکه این موفقیت متعلق به همه بازیکنان و سایر اعضای کادر فنی است، تاکید کرد: باید فردا بهترین باشیم تا ژاپن را در فینال شکست دهیم.

خوان سیچلو سرمربی تیم والیبال زیر 23 سال ایران پس از پیروزی برابر تایلند بیان کرد: این بازی گام نهایی برای کسب سهمیه مسابقات جهانی مصر بود. به همه اعضای تیم خود تبریک می گویم. از بازیکنانی که اینجا هستند و بازیکنانی که الان اینجا نیستند ولی با ما زحمت کشیدند و از تمامی کادر فنی تشکر می کنم. من اینجا سرمربی هستم ولی افراد دیگری هستند که برای راهیابی ما به مصر کمک کردند.

سیچلو اضافه کرد: خوشحالیم که می توانیم بازیکنان را پرورش دهیم که در آینده بهتر شوند و خوشحالم این فرصت برای بازی با تیم های بزرگ دنیا برای ما مهیا شد. ایران امسال در ۳ رقابت قهرمانی جهان شرکت خواهد کرد که این برای آینده والیبال ایران بسیار پراهمیت است.

وی افزود: از تمامی مردم شهر اردبیل تشکر می کنم چون سازماندهی مسابقات و تماشاگران و همه چیز در سطح بالایی انجام شد.

سرمربی درباره بازی فینال با ژاپن اضافه کرد: قطعا بازی آسانی نیست. می دانیم بازی فینال است و مهم ترین بازی در هر تورنمنتی است که هر تیمی می خواهد در آن خوب بازی کند. می دانم بازیکنان برای این که مدال طلا را بگیرند سخت می جنگند. ژاپن با همین ترکیب در AVC کاپ بازی کرد. این تیم بازیکنان باتجربه ای دارد. سعی این است که فردا بهترین باشیم که ژاپن را ببریم.

سرمربی امید ایران در پاسخ به این سوال که آیا ایران در بین 3 تیم برتر مسابقات جهانی خواهد بود نیز بیان داشت: ما داشتیم می جنگیدیم که به مسابقات جهانی راه پیدا کنیم. شما از قرار گرفتن در بین 3 تیم برتر می پرسید؟ دلیل خوشحالی ما چیست؟ چون در مسابقات جهانی فقط 12 تیم وجود دارند. قهرمان و نائب قهرمانان همه قاره ها و دو تیمی که در بهترین رنکینگ قرار دارند دو گروه 6 تیمی مسابقات جهانی را تشکیل می دهند که بازی با آنها تجربه قابل ملاحظه ای برای ما خواهد بود.

وی ادامه داد: ما ۳ ماه زمان داریم که بتوانیم آماده سازی خوبی برای تیم مان انجام دهیم. کار سختی داریم تیم ها با هم دوره ای بازی می کنند و فقط ۲ تیم اول به نیمه نهایی می روند و ضربدری بازی می کنند با رنکینگی که ما داریم می توانیم در جمع تیم های روسیه و آرژانتین و برزیل قرار بگیریم. ممکن ولی خیلی سخت است.

سیچلو در پاسخ به این سوال که بهترین بازیکن تیم ایران از نظر او کیست نیز گفت: من با کار تیمی اعتقاد دارم بعضی بازیکنان ما که روزهای قبل خوب بازی می کردند امروز سرحال نبودند و خوب بازی نکردند ولی کار تیمی کمکشان کرد و برنده شدیم. آنچه که من را در والیبال خوشحال می کند ماهیت تیمی بودن والیبال است بعضی وقت ها ما به والیبال مثل ورزش انفرادی نگاه می کنیم و دنبال قهرمانی هستیم. خوشحالم تیم خیلی خوبی داشتیم که توانستیم بلیت مصر را بگیریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج