اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۷۶۰۷۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سلطانی‌فر: بسکتبال به فکر فراتر از آسیا باشد

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد که بسکتبال ایران باید برنامه ریزی منجسم تر شرایط موفقیت در خارج از آسیا را فراهم کند.

خبرگزاری مهر: وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد که بسکتبال ایران باید برنامه ریزی منجسم تر شرایط موفقیت در خارج از آسیا را فراهم کند.

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر عصر امروز پنجشنبه با حضور در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی از تمرینات تیم ملی بسکتبال در آستانه رقابت های کاپ آسیا دیدن کرد.

در این بازدید وزیر ورزش با ابراز خرسندی از فرایند آمادگی تیم ملی بسکتبال، پتانسیل این رشته در کشور را بالا دانست و گفت: از زحمات آقای مشحون تشکر می کنم. بسکتبال ایران در عرصه آسیا موفقیت های خوبی بدست آورده اما دیگر وقت آن رسیده که برنامه ریزی ها به سمت موفقیت فراتر از مرزهای آسیا باشد.

وی ادامه داد: وقت آن رسیده که فدراسیون بسکتبال با برنامه ریزی منسجم تر و گسترده تر شرایط و بستر موفقیت این رشته در خارج از مرزهای آسیا را فراهم کند چرا که بسکتبال ایران شایستگی های لازم را دارد.

سلطانی فر افزود: هر چند که در قاره های دیگر تیم های قدرتمند و حریفان صاحب نامی حضور دارند اما قطعا اگر هدف فقط حضور در رقابت های آسیا باشد، پیشرفتی حاصل نمی شود، بنابراین باید فدراسیون بسکتبال برای رقابت های جهانی هم برنامه ریزی داشته باشد.

وی گفت: خوشحالم که بازیکنان خوبی را در تیم ملی بسکتبال می بینیم؛ بازیکنانی مانند حامد حدادی که کسوت و افتخار بیشتری نسبت به دیگر بازیکنان دارد و جوانان شایسته ای که می توانند برای ایران افتخارآفرین باشند.

وزیر ورزش با آرزوی موفقیت برای تیم ملی بسکتبال در رقابت های کاپ آسیا ابراز امیدواری کرد که بسکتبال ایران با برنامه ریزی منسجم تر، موفقیت های بیشتری را هدف قرار داده و مجددا المپیکی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج