۶۳۴۰۳۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

جنجال‌های ترامپ به بسکتبال کشیده شد

دونالد ترامپ رییس جمهور ایالت متحده امروز توئیت جالبی در مورد ۳ بازیکن جنجالی بسکتبال ایالات متحده و حواشی ایاد شده توسط آنها در چین منتشر کرد.

ورزش سه: مدتی قبل اخباری در مورد سرقت از یکی از فروشگاه های چین از سوی ۳ بازیکن شاغل در NBA به نام های لیانگلو بل، کودی رایلی و گلن هیل مطرح شد و حتی اخباری در خصوص احتمال زندانی شدن آنها در این کشور نیز منتشر شد؛ اما با پادرمیانی دونالد ترامپ، این قائله ختم به خیر شده و ۳ بازیکن نامبرده نیز به ایالات متحده بازگشتند.
جنجال‌های ترامپ به بسکتبال کشیده شد

اما چند روز قبل پدر یکی از این ۳ بازیکن در مصاحبه با نشریه ها کمک ترامپ را در این خصوص تکذیب کرده و ادعا کرد رئیس جمهور ایالات متحده مساعدتی در خصوص آزادی فرزندش نداشته است.
پدر این بازیکن در خصوص بازگشت فرزندش به خانه گفت: "از زمانی که پسر من به اینجا برگشته من خوب هستم. بسیاری از مردم دوست دارند بسیاری از چیزهایی را که فکر می کردند اتفاق افتاده است را بیان کنند و از کاه کوه بسازند."
این ادعا، امروز و بدین شکل توسط توئیت رسمی ترامپ پاسخ داده شد: "حالا که سه بازیکن بسکتبال از چین خارج شدند و از سالها زندان رفتن نجات پیدا کرده اند، لاور بول، پدر لیانگلو، آنچه که من برای پسرش انجام دادم را قبول ندارد. من باید اجازه می دادم آنها در زندان بمانند!"

جنجال‌های ترامپ به بسکتبال کشیده شد

البته ابن اولین بار نسیت که دونالد ترامپ با توئیت های غیرمعمول خود شگفتی ساز شده و به تیتر یک اخبار دنیا تبدیل می شود. در ماه های اخیر ترامپ تقریبا در عرصه های فراوانی با توئیت های جنجالی خود خبرساز شده و حتی واکنش بسیاری از ستارگان مشهور دنیای ورزش ایالت متحده را نیز در پی داشته است.
بعد از توئیت امروز ترامپ انتقادها از او در شبکه های اجتماعی به اوج رسیده است. مردم ایالت متحده معتقدند رئیس جمهور آنها باید تحت هر شرایطی حافظ منافع این کشور باشد و نباید به این طریق با انجام وظیفه خود در حمایت از هموطنانش برخورد کند.
جنجال‌های ترامپ به بسکتبال کشیده شد

به هر حال علیرغم بازگشت این 3 ستاره به ایالت متحده هر سه آنها به مدت زمان نامحدود از تیم بسکتبال UCLA تعلیق شده اند و بعید است واکنش های طرفین به این سرعت خاتمه پیدا کند.
جنجال‌های ترامپ به بسکتبال کشیده شد

البته این اولین بار نیست که ترامپ در ورزش نیز حضوری جنجالی داشته و او قبلا با اعضای تیم های ورزشی دیگر، به ویژه با بازیکنان سیاهپوست NFL که در خلال پخش سرود ملی در اعتراض به خشونت پلیس و نژادپرستی به جای ادا ی احترام، به نشانه اعتراض زانو زده بودند نیز واکنش نشان داده بود. در ماه سپتامبر، ترامپ پیشنهاد کرد که هر بازیکنانی که این عمل را انجام داده باید اخراج شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج