adexo3
۶۴۸۹۹۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مشحون: تصمیمی برای نامزدی در انتخابات ندارم

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک تاکید کرد فعلا هیچ تصمیمی برای نامزدی در انتخابات این دوره ندارد.

خبرگزاری فارس: ثبت‌نام از نامزدهای کمیته ملی المپیک در پست‌های هیات اجرایی و هیات رئیسه از روز شنبه آغاز می‌شود. این در حالی است که امروز شایعاتی در خصوص کنار کشیدن محمود مشحون و علی کفاشیان از مجمع انتخاباتی شنیده شد.

مشحون در گفت‌وگو با فارس با رد این شایعه گفت: چه کسی چنین چیزی گفته است؟ این را از شما می‌شنوم. انصراف به منزله توهین به کسانی است که ما را انتخاب کرده‌اند. اگر به شما احترام بگذارند و انتخاب کنند فکر می‌کنید انصراف بعد از ۱۰ روز درست است؟ اگر قرار بود نیایم همان روز اعلام می‌کردم نه اینکه بعد از ۱۰ روز آن هم غیابی کنار بکشم؛ این موضوع اصلا خوب نیست.

وی در پاسخ به این سوال که خیلی از کارشناسان ورزشی به اعلام اسامی کارشناسان خبره انتقاد داشتند، تصریح کرد: این موضوع مسئله‌ای است که فرد نمی‌تواند درباره آن صحبت کند. من چه بگویم؟ چه کسی را متهم کنم؟ مگر می‌شود کاری اجتماعی انجام داد و کسی انتقاد نکند؟ شما اگر میهمان هم داشته باشید و مدت‌ها کار کنید بازهم منتقد وجود خواهد داشت.

مشحون در پاسخ به این سوال که شما به دلیل بازنشسته بودن فقط می‌توانید برای نایب‌رئیسی کمیته نامزد شوید، برنامه‌ای در این خصوص دارید یا خیر، یادآور شد: ظاهرا همین طور است اما تا این ساعت من هیچ تصمیمی ندارم. تازه خلاص شده‌ام و استراحت می‌کنم.

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه چرا هنوز آیین‌نامه انتخابات منتشر نشده در حالی که ثبت‌نام از نامزدها شنبه شروع می‌شود، خاطرنشان کرد: آیین‌نامه باید اصولی باشد تا کسی نتواند از آن ایراد بگیرد. چون اگر به فوریت باشد ممکن است اشکالاتی داشته باشد. من هم در کارهای اداری و فنی ورود نداشتم اما هفته گذشته روی این موضوع بحث شد. تا چند روز آینده آیین‌نامه منتشر می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج