adexo3
۷۲۸۳۷۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

لوزانو: بازی‌های سختی پیشِ‌رو داریم

سرمربی تیم ملی چین گفت: در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال بازی‌های سخت با تیم‌های قدرتمند پیشِ‌رو داریم.

سایت فدراسیون والیبال: رائول لوزانو، سرمربی تیم ملی والیبال چین حریف ایران در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال درباره مسابقات این تیم در هفته سوم برابر ایران، روسیه و برزیل گفت: ما بازی‌های سخت با تیم‌های قدرتمندی پیشِ‌رو داریم. بازیکنان من همه تلاش خود را در هفته اخیر انجام دادند و مرحله به مرحله بهتر می‌شویم و در اینجا حضور داریم تا نمایش خوبی داشته باشیم.

رنان دال زوتو، سرمربی تیم ملی والیبال برزیل نیز گفت: شرایط برای همه تیم‌ها مساوی است و این اتفاق برای همه تیم‌ها رخ داده که امیدوارم برای سال بعد مورد بازبینی قرار بگیرد.

وی در ادامه عنوان کرد: یک مورد دیگر هم هست که باید اضافه کنم و آن هم اینکه سه روز سخت پیایی با سه بازی دشوار را پیشِ‌رو داریم. زمانی برای استراحت نداریم و همه بازیکنان باید به‌سختی تلاش کنند.

برونو رزنده، کاپیتان تیم ملی والیبال برزیل در واکنش به فشردگی مسابقات اظهار داشت: امیدوارم FIVB فکری به حال بازیکنان و برنامه مسابقات برای سال آینده انجام دهد. بازی‌ها سخت و پشت سر هم شده است و این کار را برای ما سخت می‌کند. امیدوارم سال آینده برنامه‌های بهتری انجام شود. بازیکنان با این برنامه‌ریزی زمانی برای استراحت و ریکاوری ندارند.

وی در ادامه درباره حضور در روسیه خاطرنشان کرد: از حضور در روسیه خوشحالم و اولین بار است که برای یک تورنمنت رسمی در این کشور حضور دارم و امیدوارم مسابقات خوبی داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج