adexo3
۷۶۹۷۵۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

حامد حدادی، غایب بزرگ انتخابی جام جهانی؟

مصدومیت ستاره تیم ملی بسکتبال ایران باعث شده تا حضور او در دیدارهای تیم ملی از پنجره چهارم انتخابی جام جهانی در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

ایسنا: حامد حدادی ستاره تیم ملی بسکتبال ایران که با آسیب در بازی‌های آسیایی جاکارتا به میدان رفت اکنون نیز درگیر مصدومیت کشاله ران خود است و وضعیتش برای حضور در پنجره چهارم رقابت‌های انتخابی جام جهانی مشخص نیست.

پارگی عضله کشاله ران حدادی طوری است که او تا دو هفته نیاز به استراحت مطلق دارد و به همین دلیل مشخص نیست او پنجشنبه برابر فیلیپین می‌تواند وارد میدان شود یا نه و همچنین احتمال دارد دیدار با ژاپن را هم در توکیو از دست بدهد.

حامد حدادی، غایب بزرگ انتخابی جام جهانی؟

البته شنیده شده پزشکان در تلاش هستند تا شرایط حضور حدادی روی نیمکت تیم ملی را مهیا کنند تا در صورت نیاز او دقایقی بتواند به تیم کمک کند اما هنوز چیزی مشخص نیست.

محمد ترابی، رسول مظفری، محمد یوسف‌وند و امیرحسین آذری به اردوی تیم ملی اضافه شده‌اند اما هنوز ترکیب 12 نفره تیم ملی برای دیدار با فیلیپین در تهران مشخص نیست.

روابط عمومی فدراسیون بسکتبال نیز ضعیف‌تر از گذشته کارش را ادامه می‌دهد و با اینکه اردوی تیم ملی شروع شده یک خبر درباره وضعیت ملی‌پوشان و نفرات حاضر در اردو منتشر نکرده‌ است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج