۸۷۷۳۱۸
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

قلیچ:گل‌محمدی بهترین گزینه برای پرسپولیس است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه مدیریت نقش اصلی را در فضای متشنج این باشگاه دارد، گفت: یحیی گل محمدی به شرطی که از افراد کاربلد در کادر فنی خود استفاده کند، بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس است.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه مدیریت نقش اصلی را در فضای متشنج این باشگاه دارد، گفت: یحیی گل محمدی به شرطی که از افراد کاربلد در کادر فنی خود استفاده کند، بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس است.

وحید قلیچ روز شنبه در گفت و گویی در مورد حضور یحیی گل محمدی در پرسپولیس گفت: به نظر من بهترین گزینه سرمربی گری در پرسپولیس در حال حاضر یحیی گل محمدی است.

او حتی نسبت به گزینه های خارجی بهتر است. او شناخت کافی از شرایط دارد و با خیلی از بازیکنان فعلی کار کرده است. او فقط باید در انتخاب کادر فنی اش دقت داشته باشد تا بتواند در پرسپولیس جواب دهد.

پیشکسوت پرسپولیس خاطر نشان کرد: پشتیبانی پشت سر یک تیم خوب خیلی مهم است اما اعضای فعلی که درون باشگاه هستند نمی توانند کار خاصی انجام دهند.

وی با اشاره به جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولایس گفت: تا زمانی که این مدیرعامل و این هیات مدیره در پرسپولیس هستند مطمئن باشید، باشگاه دیگر یک روز خوش نخواهد دید. من نمی دانم که چه اصراری به ادامه حضور در باشگاه با این عملکرد بسیار بد دارند؟

وی افزود: مگر می شود برانکو که چندین سال موفق را پشت سر گذاشت و یک سال هم از قراردادش باقی مانده، چرا باید از تیم برود؟ این موضوع فقط به عملکرد ضعیف مدیریت باز می گردد.

دروازه بان اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: مدیریت پرسپولیس بگوید از وقتی آمده اند، چه کاری انجام داده اند. هیات مدیره وظیفه اولش این است که پول بیاورد نه اینکه سرمربی و بازیکن به خاطر مشکل مالی باشگاه را ترک کنند.

قلیچ تصریح کرد: هیات مدیره نه تنها برای حفظ برانکو تلاشی نکرد بلکه با مصاحبه رئیس هیات مدیره برانکو برای رفتن مصمم تر شد و آنها با رفتارشان کاری کردند که این مربی خوب تصمیم به جدایی بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مشهد

      تو بیخود کردی که گل محمدی بهترین گزینه پرسپولیس هست پدیده چی هر بلایی به سرش اومد اومد مهم نیست واستون یک استان چشم به این تیم دوختن تازه یکسال رنگ ارامش دیدیم میخاین خرابش کنید لعنت به شما ها که میخاین با خراب کردن یک تیم دیگه تیم خودتون رو اباد کنید
      برین گمشین که اینقدر بی رحم هستید و فقط بفکر خودتونید خدا لعنت کنه عرب کثافت رو

    • بی نام

      با سلام آخه این پیشکسوت های مثلا محترم پرسپولیس چرا با مربی که قراداد دارد چطوری میخاهند مذاکره کنن به فکر تیم خودشون هستن فقط اونوقت میخان از الاهلی شکایت کنن که با برانکو که قرارداد داره پس حقتونه

    • ehsan

      علیرضا منصوریان استقلال دوم میشه برای پرسپولیس
      مربی با علمیه ولی حواشی رو نمیتونه کنترل کنه و تیم رو خراب میکنه

    • بدون نام

      یحیی تیم داره
      یه مربی خارجی بیارین

    • بدون نام

      یحیی تیم داره
      یه مربی خارجی بیارین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج