۹۰۶۵۶۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ملی‌پوش بسکتبال: تا المپیک از ما حمایت کنند

بهنام یخچالی ملی‌پوش بسکتبال گفت: تا جایی که می‌شد از تجربیات حامد حدادی و صمد نیکخواه‌بهرامی به بهترین شکل استفاده کردیم تا با شرایط بهتری به مصاف حریفان‌مان برویم.

خبرگزاری میزان: بهنام یخچالی در گفت‌وگو با خبرنگار در خصوص عملکرد تیم ملی بسکتبال در جام جهانی اظهار داشت: خوشبختانه عملکرد خوبی در مسابقات جام‌جهانی نسبت به سایر تیم‌های آسیایی داشتیم و همین مسله باعث شد تا به المپیک برویم.

تا جایی که می‌شد از تجربیات حامد حدادی و صمد نیکخواه‌بهرامی به بهترین شکل استفاده کردیم تا با شرایط بهتری به مصاف حریفان‌مان برویم.

ملی‌پوش بسکتبال: تا المپیک از ما حمایت کنند

وی در مورد اینکه آیا از عملکردش در جام‌جهانی راضی بود یا خیر، گفت: تا آنجایی که می‌توانستم سعی کردم طبق وظایفی که کادرفنی برای من در نظر گرفته بودند به تیم ملی کمک کنم. عملکرد سایر بازیکنان هم واقعا خوب بود.
ملی‌پوش بسکتبال تصریح کرد: پس از المپیک ۲۰۰۸ که با مربی خارجی به این رویداد بزرگ راه یافته بودیم دیگر نتوانسته بودیم به المپیک برویم. خدا را شکر نکته مثبت صعودمان این بود که با کادر ایرانی این اتفاق را رقم زدیم.

با وجود شرایط سخت اقتصادی مسئولان فدراسیون بسکتبال تا آنجایی که می‌شد از ما حمایت کردند و کنار آن نیز بازی‌های تدارکاتی خوبی را برای ما فراهم کردند تا با شرایط بهتری وارد مسابقات جام‌جهانی شویم.

سطح مسابقات المپیک بالاتر از هر رقابت دیگری بالاتر است و به همین دلیل برای حضور موفق در این رقابت‌ها به تدارکات مناسب‌تری نیازمندیم. امیدوارم مسئولان در این یک سالی که شروع المپیک زمان داریم به خوبی از ما حمایت کنند.

یخچالی در واکنش به هجمه‌های به راه افتاده علیه بازیکنان تیم ملی در جریان مسابقات جام‌جهانی گفت: در هنگام مسابقات زمان درستی برای انتقاد از عملکرد تیم ملی نبود.

هدف ما این بود به المپیک برویم و برای دستیابی به چنین هدفی چند ماه زحمت کشیده بودیم که خوشبختانه حق به حق‌دار رسید. درست نبود برخی‌ها در طول مسابقات علیه تیم ملی جوسازی کنند.

وی در مورد دیدار با اسپانیا گفت: بازی با اسپانیا یکی از بهترین دیدارهای تیم ملی در تمام این سال‌ها محسوب شد. نباید فراموش کرد این تیم در رنکینگ فدراسیون جهانی جایگاه دوم را دارد و سخت است جلوی چنین تیمی بازی کردن اما با وجود خوب بودن در دو دقیقه پایانی بازی را باختیم. همین اختلاف هشت امتیازی با اسپانیا به ما کمک کرد تا در بازی آخر با امیدواری بیشتری به مصاف آنگولا برویم.

ملی‌پوش بسکتبال در پایان در پاسخ به این سوال که چه زمانی راهی چین خواهد شد، گفت: سه‌شنبه هفته آینده برای حضور در تمرینات تیم جدیدم به چین خواهم رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج