۹۳۳۸۸۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

رکوردی جدید برای پادشاه در لیگ بسکتبال آمریکا

ستاره لس‌آنجلس لیکرز در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا به یک رکورد جدید دست پیدا کرد.

خبرگزاری ایرنا: ستاره لس‌آنجلس لیکرز در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا به یک رکورد جدید دست پیدا کرد.

در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا ۱۱ مسابقه برگزار شد که در جریان این دیدارها تیم‌های بوستون، لس‌آنجلس لیکرز، فیلادلفیا و گلدن استیت حریفان خود را شکست دادند.

در حساس‌ترین مسابقه امروز، لس‌آنجلس لیکرز به مصاف نیواورلانز رفت و توانست ۱۱۴ بر ۱۱۰ به برتری برسد. ستاره این میدان آنتونی دیویس بود که برابر تیم سابقش به میدان رفته‌ و برای لیکرز درخشید و برگ برنده این تیم بود.

رکوردی جدید برای پادشاه در لیگ بسکتبال آمریکا

دیویس که علاقه داشت در میانه فصل گذشته راهی لیکرز شود اما موفق نشد بالاخره در ابتدای فصل جاری انتقالش را انجام داد و در مقابل تیم سابقش ۴۱ امتیاز و ۹ ریباند داشت و یکه‌تازی کرد.

در کنارش لبرون جیمز نیز ۲۹ امتیاز و ۱۱ پاس منجربه گل ثبت کرد تا این تیم همچنان در صدرجدول کنفرانس غرب باقی بماند. جیمز مجموع امتیازهای خود در لیگ NBA را به ۳۳ هزار رساند و اکنون چهارمین بازیکن امتیازآور این لیگ است.

در دیگر مسابقه بوستون به مصاف بروکلین رفت و در جایی که همه منتظر بودند تا شاهد رویارویی کایری ایروینگ ستاره بروکلین برابر تیم سابقش باشند این بازیکن به دلیل مصدومیت وارد زمین نشد و شاهد باخت تیم کنونی خود برابر تیم سابقش شد. بروکلین در نبرد با بوستون ۱۲۱ بر ۱۱۰ باخت تا جای خالی ایروینگ مشهود باشد. برای بوستون هم کامبا واکر ۳۹ امتیاز کسب کرد تا ستاره میدان باشد.

در دیگر مسابقه فیلادلفیا در مصاف با ساکرامنتو ۹۷ بر ۹۱ به برتری رسید. در این مسابقه همه نگاه‌ها به جوئل امبیدی ستاره فیلادلفیا بود که به تازگی رکوردی عجیب ثبت کرد. او در مسابقه‌ای بدون امتیاز به کار خود پایان داد تا برای اولین‌بار در تاریخ حضورش در این لیگ یک بازی را بدون امتیاز پشت سر بگذارد. با این حال امبیدی برابر ساکرامنتو درخشید و کارش را با ۳۳ امتیاز و ۱۶ ریباند تمام کرد و ستاره بازی شد.

هیوستون راکتز دیگر تیم برنده بازی‌های انجام شده بود. این تیم با درخشش جیمز هاردن ۱۱۷ بر ۱۰۸ میامی را شکست داد. هاردن در این مسابقه ۳۴ امتیاز، ۶ ریباند و ۵ پاس منجربه گل ثبت کرد. در کنار او راسل وست‌بروک ۲۷ امتیاز، ۹ ریباند و ۷ پاس منجر به گل داشت.

در دیگر دیدارهای برگزار شده اوکلاهوماسیتی ۱۳۶ بر ۱۱۹ برابر پورتلند باخت، گلدن استیت ۱۰۴ بر ۹۰ شیکاگو بولز را شکست داد، واشنگتن ۱۴۰ بر ۱۳۲ فینیکس را مغلوب کرد، مینه‌سوتا ۱۱۳ بر ۱۰۱ برابر سن آنتونیو به پیروزی رسید، لس‌آنجلس کلیپرز برابر ممفیس با نتیجه ۱۲۱ بر ۱۱۹ به برتری دست پیدا کرد، میلواکی ۱۱۱ بر ۱۰۲ آتلانتا را شکست داد، شارلوت با نتیجه نزدیک ۱۰۲ بر ۱۰۱ دیتروید را از پیش‌رو برداشت، تورنتو مدافع عنوان قهرمانی ۱۲۶ بر ۹۸ نیویورک را مغلوب کرد، ایندیانا ۱۲۱ بر ۱۰۲ یوتاجاز را شکست داد و اورلاندو ۱۱۶ بر ۱۰۴ برابر کلیولند به برتری رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج