۹۷۹۵۸۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رستم‌پور: آرزوی بازی در اروپا و NBA را دارم

ملی‌پوش بسکتبال گفت: صد درصد آرزوی من بازی در لیگ‌های معتبر اروپایی و همچنین NBA است.

خبرگزاری میزان: مایک رستم‌پور در گفت‌وگویی در خصوص اینکه آیا در شرایط فعلی موافق برگزاری بازی‌های لیگ است یا خیر، اظهار داشت: فکر می‌کنم بهتر است مسئولان لیگ بسکتبال توصیه‌های سازمان بهداشت جهانی را جدی بگیرند، چون در حال حاضر تقریبا بیشتر لیگ‌های معتبر بسکتبال جهان لغو شده و ما هم باید همینطور باشیم.

وی درباره اینکه اینکه بهترین راه‌حل در وضعیت فعلی چیست، گفت: معتقدم لغو بازی‌های لیگ بسکتبال بهترین و منطقی‌ترین تصمیم خواهد بود، چون ایمنی بازیکنان و خانواده‌های آنها در حال حاضر از برنده شدن و قهرمانی در بازی‌ها مهم‌تر است.

ملی‌پوش بسکتبال در پاسخ به این سوال که تعویق المپیک به سود تیم ملی بسکتبال است یا خیر، تصریح کرد: در شرایط فعلی تعویق یک ساله المپیک بهترین تصمیم بود. البته این اتفاق برای سایر تیم‌های دنیا هم رخ داده است. فکر می‌کنم تابستان امسال همه چیز در جهان لغو می‌شود.
رستم‌پور در مورد اینکه سال ۲۰۱۹ برای او از لحاظ ورزشی خوب بود، گفت: سالی که گذشت برای من از تمامی جهات بسیار عالی بود و امسال هم می‌خواهم به روند رو به رشدم ادامه دهم تا برای المپیک سال آینده به خوبی آماده شوم.

وی با اشاره به اینکه یکی از آرزوهایش بازی در اروپا است، تصریح کرد: صد درصد آرزوی من بازی در لیگ‌های معتبر اروپایی و همچنین NBA است. تا تابستان سال آینده منتظر می‌مانم تا ببینم شرایط برای من چطور پیش خواهد رفت و پس از آن تصمیم‌گیری خواهم کرد.

بازیکن تیم بسکتبال شیمیدرقم درباره اینکه شانس این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر چقدر است، اظهار داشن: به طور حتم تیم ما یکی از شانس‌های اصلی برای قهرمانی در مسابقات فصل جاری لیگ برتر خواهد بود، به لحاظ اینکه بازیکنان خوبی در ترکیب تیم‌مان داریم. البته سایر تیم‌ها هم باکیفیت نیستند و نباید از آنها هم غافل شد.

رستم‌پور در خصوص اینکه آیا در بحث کرونا کمک مالی کرده است یا خیر،گفت: ما برای ایمنی و رفاه کسانی که در بیمارستان‌ها فعالیت و بیماران را درمان می‌کنند، به منابع مالی گسترده نیاز داریم. افرادی که توانایی دریافت ماسک، ضدعفونی کننده و سایر مراقبت‌های بهداشتی دارند باید این کار را انجام دهند.

وی پیرامون اینکه آیا با توجه به تعطیلی لیگ موافق کاهش دستمزد بازیکنان و کادرفنی تیم‌ها است یا خیر، خاطرنشان کرد: هر بازیکنی دارای قرارداد مشخصی است، به نحوی که مسئولان تیم‌ها قبل از شروع فصل آن شرایط را پذیرفته‌اند و ملزم است تیم‌ها به قرارداد بازیکنان احترام بگذارند. البته هر بازیکنی قرارداد متفاوتی دارد، بنابراین برخی از بازیکنان پاداش می‌گیرند و برخی دیگر فاقد این امتیاز هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج