اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۰۷۶
۱۰ نظر
۵۰۱۷
۱۰ نظر
۵۰۱۷
پ

تمام امکانات روی مچ دست شماست

ساعت-موبایل به سبک جیمز باند!

ساعت-موبایل ها به معنای کامل کلمه یک گجت هستند. فیلم های جاسوسی قدیمی را به یاد دارید که قهرمان داستان با استفاده از ساعت مچی اش درخواست کمک می کرد یا از اسناد محرمانه عکس می گرفت؟

ساعت-موبایل به سبک جیمز باند!

ساعت-موبایل ها به معنای کامل کلمه یک گجت هستند. فیلم های جاسوسی قدیمی را به یاد دارید که قهرمان داستان با استفاده از ساعت مچی اش درخواست کمک می کرد یا از اسناد محرمانه عکس می گرفت؟ چنین ساعتی که تا مدت ها رویای کودکی و نوجوانی بسیاری از ما بود، هم اکنون با هزینه ای در حد ۸۰ دلار به راحتی قابل تهیه است. امروزه ساعت-موبایل ها به امکاناتی همچون صفحه لمسی، دوربین ویدیویی، رادیو، ارتباط بلوتوث، جی پی اس، اینترنت و… هستند. جالب اینکه اغلب این ساعت موبایل ها ساخت چین هستند.


ساعت-موبایل به سبک جیمز باند!

Nokia Morph

این طرح مفهومی موبایل، از برنامه های آینده نوکیا است. این ابداع، تمامی امکانات یک تلفن معمولی را در بر خواهد داشت. با این تفاوت که می توانید آن را همانند ساعت یا دستبند به مچ دست تان ببندید. با این کار به راحتی و بدون دردسر تلفن همراه تان همیشه پشت دست تان خواهد بود. برای استفاده تنها کافی است آن را از مچ دست تان باز کنید تا تبدیل به یک صفحه لمسی یکپارچه شفاف شود که تلفن همراه شما است. این تکنولوژی هنوز در مرحله تحقیق و پژوهش قرار دارد، اما بدون تردید می توان آن را آینده ساعت-موبایل ها دانست.


ساعت-موبایل به سبک جیمز باند!

W600
  • قیمت: 90 هزارتومان
این مدل ساعت-موبایل در سه رنگ مختلف عرضه شده است. طراحی زیبا و وسوسه انگیز آن برای افرادی که دنبال ساعت-موبایلی هستند که جلب توجه نکند، کاملا مناسب و چشم نواز است. از امکانات آن می توان به صفحه نمایش ۱.۵ اینچی، پخش ویدیو و تصویر، ضبط صدا، رادیو اف ام اشاره کرد. این ساعت به طور کامل از ۴ باند مخابراتی GSM850/900/1800/1900 مگاهرتز پشتیبانی می کند. دوربین آن ۱.۳ مگاپیکسلی است و فعلا دارای زبان های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی، آلمانی، روسی، عربی و چینی است.


ساعت-موبایل به سبک جیمز باند!

Q8
  • قیمت: 145 هزارتومان
در این ساعت-موبایل شاهد امکاناتی همچون کار با دو سیم کارت، صفحه نمایش لمسی 1.5 اینچی، رادیو اف ام، پخش فایل های mp3، mp4 و 3GP و بلوتوث استریو خواهید بود. کیو هشت دارای یک صفحه کلید فیزیکی و یک قلم نوشتاری برای صفحه لمسی است که در پشت آن مخفی شده است. هرچند که صفحه نمایش آن، اینقدر کوچک است که ارزش تلاش برای نوشتن را نداشته باشد.


ساعت-موبایل به سبک جیمز باند!

MQ998
  • قیمت: 100 هزارتومان
این هم یک ساعت- موبایل دیگر با ظاهر یک ساعت معمولی و کاملا عادی است. صفحه نمایش لمسی ۱.۵ اینچی این ساعت از نوع TFT بوده و امکاناتی همچون دوربین ۱.۳ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیو، بلوتوث و پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا ۲ گیگابایت را دارد. همچنین با این ساعت-موبایل از طریق GPRS امکان استفاده از اینترنت را هم دارید.


ساعت-موبایل به سبک جیمز باند!

MQ007
  • قیمت: 100 هزارتومان
یک انتخاب عالی برای بانوان. ساعت-موبایلی با صفحه 1.5 اینچی TFT، دوربین ۱.۳ مگاپیکسلی، پخش کننده mp3، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا ۸ گیگابایت و بلوتوث، که دارای زبان های چینی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و آلمانی است. مطمئنا برای وارد کننده ایرانی، دوستان چینی این زبان را هم در چشم به هم زدنی در لیست شان اضافه خواهند کرد.



ساعت-موبایل به سبک جیمز باند!

MQ006
  • قیمت: 166 هزارتومان
این ساعت-موبایل بیش از همه ظاهر کلاسیک یک ساعت را حفظ کرده است. اما بر خلاف ظاهر فریبکارانه اش، درون آن پر از تکنولوژی های جدید است. صفحه نمایش ۱.۵ اینچی لمسی آن محصول شرکت سامسونگ است. امکان استفاده از بلوتوث استریوی نسخه 2.0 را بر روی آن دارید. باتری ۸۵۰ میلی آمپری آن امکان ۲ تا ۳ ساعت مکالمه و ۳۰۰ ساعت حالت استندبای را برای تان فراهم می کند. مجهز به دوربین ۱.۳ مگاپیکسلی است. یک تلفن بسیار خوب در قالب یک ساعت کاملا معمولی که تنها یک لمس صفحه، همانند بوسه یک شاهزاده، آن را تبدیل به مروارید درخشان دنیای تکنولوژی می کند.


ساعت-موبایل به سبک جیمز باند!

LG GD910
  • قیمت: 95 هزارتومان
با جی دی ۹۱۰، ال جی هم وارد بازار ساعت-موبایل ها شده است. صفحه لمسی خازنی این گجت قابلیت نمایش ۲۵۶هزار رنگ را دارد. از امکانات آن می توان به 3G، دوربین ۱.۳ مگاپیکسلی، اینترنت جی پی ار اس و EDGE اشاره کرد. این ساعت یکی از بهترین ساعت-موبایل های بازار است، اما متاسفانه از نظر امکانات از رقبای چینی خود عقب مانده است.


ساعت-موبایل به سبک جیمز باند!

GD910
  • قیمت: 155 هزارتومان
جی دی ۹۱۰ دارای صفحه کلید و ترک بال بوده و اولین ساعت-موبایل چهار بانده دارای صفحه کلید است. صفحه نمایش لمسی ۱.۵۵ اینچی، بلوتوث نسخه ۲.۰، رادیو اف ام، شماره گیر صوتی و چهار اسپیکر قوی با خروجی استریو از امکانات این زیبای ریز نقش هستند. این ساعت-موبایل همچنین دارای یک دوربین ۲ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیواست.


ساعت-موبایل به سبک جیمز باند!

Avatar ET-2
  • قیمت: 98 هزارتومان
این ساعت موبایل بعد از فیلم مشهور آواتار تولید شد. در اینجا شما با یک ساعت-موبایل قدرتمند سروکار دارید که قابلیت کار با دو سیم کارت را به صورت نوبتی دارد. دارای قطب نمای دیجیتال، صفحه نمایش لمسی ۱.۳۳ اینچ، پشتیبانی از کارت حافظه تا ۸ گیگابایت و امکان پخش زنگ های mp3 است. علاوه بر این دوربین 0.3 مگاپیکسلی آن توانایی ضبط و پخش تصاویر ویدیویی با کیفیت 3gp و MPEG4 را دارد. همچنین امکان استفاده از اینترنت جی پی ار اس و بلوتوث را هم دارید.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

ساعت-موبایل به سبک جیمز باند!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهزاد

      سلام این ساعت MQ007رو بخایم چه جوری باید سفارش بدم؟

    • آرش

      سلام . شفارش این ساعتها چجوری انجام می گیره یا سرکاری

    • matin

      سفارش از کجا صورت میگیرد همین حالا میخوام

    • افشین

      با عرض سلام وخسته نباشید .ببخشید فقط من چطوری میتونم یکی از این ساعت های شمارو سفارش بدم

    • علی محمد

      با سلام
      من یه واچ فون میخواستم مدلMQ998
      جدا100هزارتومانه یا خالی بندیه؟
      چه جوری باید سفارش داد؟جواب بدین خواهشا-جوابی نمیبینم-منم میرم تو لیست فصل گل نی
      سخن در بند توست تا بر زبان نراندیش چو بر زبان راندیش تو در بند آنی(امام علی)
      جواب ملت رو بدید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه راستکی بود تا الان جواب داده بودن...

    • زورو

      اگه قیمتها واقعی بود تا حالاجواب داده بودن

    • hamzavi

      سلام چطور میتوان ساعت های مورد نظر
      را تهیه کرد.

    • Kasra Kamalijam

      اين ساعت ها بسيار زيبا هستند

    • خخخ

      این پست سایت فقط معرفی ساعت هاس
      خخخخخخ همه اومدن سفارش بدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج