adexo3
۱۰۰۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نخستین دوربین فیلم‌برداری سه‌بعدی سونی

یکی از محصولاتی که در CES سال جاری میلادی معرفی شد، دوربین فیلم‌برداری زیبای سونی بود. ویژگی اصلی این دوربین ضبط تصاویر سه‌بعدی است.


نخستین دوربین فیلم‌برداری سه‌بعدی سونی

یکی دیگر از محصولاتی که در CES سال جاری میلادی معرفی شد، دوربین فیلم‌برداری زیبای سونی بود. ویژگی اصلی این دوربین ضبط تصاویر سه‌بعدی است. درست است که HDR-TD10 نخستین دوربین فیلم‌برداری سه‌بعدی دنیا نیست اما نخستین دوربین سونی است که سه‌بعدی فیلم می‌گیرد.
پاناسونیک مدل HDC-SDT۷۵۰ هم جزو مدل‌های سه‌بعدی است که سال گذشته معرفی و عرضه شد. اما تفاوت دوربین سونی با آن در این است که از دو لنز Full HD و دو حسگر برای ضبط سه‌بعدی تصویر استفاده می‌کند. این باعث می‌شود دوربین دو فریم مجزا با کیفیت Full HD (۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل) از تصویر بگیرد و با ادغام آنها تصویر سه بعدی بسازد. این مساله باعث کیفیت بهتر تصویر می‌شود. در حالی که تصاویر دوربین سه‌بعدی پاناسونیک به دلیل داشتن یک حسگر و لنز، کیفیت پایین‌تری دارند.
دو لنز دوربین چهره آن را نیز زیبا و متفاوت کرده است و با نگاه مستقیم به آن احساس می‌کنید دو چشم خندان شما را نگاه می‌کنند. بدنه TD10 نیز جمع‌جورتر از دیگر دوربین‌های فیلم‌برداری سه‌بعدی است.
مهم‌ترین و جذاب‌ترین موردی که باید در مورد HDR-TD۱۰ گفت، صفحه‌نمایش ۵/۳ اینچ LCD آن است. با این نمایشگر به عینک برای تماشای تصاویر سه‌بعدی نیاز ندارید. البته فراموش نکنید که همین تصاویر را در تلویزیون باید با عینک تماشا کنید تا سه‌بعدی ببینید.
این دوربین گزینه‌های مختلفی برای ضبط تصاویر سه‌بعدی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. از جمله آنها می‌توان به بزرگ‌نمایی نوری 10 برابر، لرزش‌گیر نوری و حالت‌های مختلف iAuto اشاره کرد که هنگام فیلم‌برداری در دسترس کاربر هستند.
برای تغییر حالت از سه‌بعدی به دوبعدی، کلیدی در پشت دوربین کار شده است که به آسانی بین این دو حالت سوئیچ می‌کند. توجه داشته باشید هنگام فیلم‌برداری سه‌بعدی نمی‌توان عکس گرفت.
این محصول قرار است بهار امسال با قیمت یکهزار و 499 دلار و حافظه داخلی 64 گیگابایت به بازار جهانی عرضه شود.

منبع : مجله گزارش بازار
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج