۱۰۱۱۵
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

زندگی دیجیتال به سبک پولدارها!

گران‌قیمت‌ترین محصولات دیجیتال بازار

ابزارهای دیجیتال برای بسیاری از ما وسایلی هستند که زندگی را آسان‌تر یا لذت بخش‌تر می‌کنند. آن‌ها با گذشت زمان و پیشرفت فناوری به جزئی جدایی‌ناپذیر از زندگی ما تبدیل ‌شده‌اند. اما محصولاتی که در اینجا به آن‌ها می‌پردازیم، علاوه بر داشتن این مشخصه‌ها، نماد تجمل و به نوعی ثروت هستند.

گران‌قیمت‌ترین محصولات دیجیتال بازار

ابزارهای دیجیتال برای بسیاری از ما وسایلی هستند که زندگی را آسان‌تر یا لذت بخش‌تر می‌کنند. آن‌ها با گذشت زمان و پیشرفت فناوری به جزئی جدایی‌ناپذیر از زندگی ما تبدیل ‌شده‌اند. اما محصولاتی که در اینجا به آن‌ها می‌پردازیم، علاوه بر داشتن این مشخصه‌ها، نماد تجمل و به نوعی ثروت هستند. شاید همه ما برای خریدن این محصولات پول کافی نداشته باشیم اما شناخت آن‌ها برای‌مان جذاب است.


گران‌قیمت‌ترین محصولات دیجیتال بازار

Transmision Audio Ultimate

اوج لذت

با چنین بهایی باید هم یک سیستم صوتی خارق‌العاده باشد. احتمال این که پس از شنیدن آهنگ از اسپیکرهای آن قدرت شنوایی‌تان را از دست بدهید، بسیار زیاد است! این سیستم صوتی از ۲۰ اسپیکر ۵۰۰ وات، یک آمپلی‌فایر BP-۱ و یک پیش‌تقویت کننده BC-۱ تشکیل شده است. علاوه بر این‌ها، سیستم مذکور از حدود ۶۰ ساب‌ووفر هم بهره می‌گیرد. کیفیت صدای این محصول واقعا در بهترین سطح ممکن است. البته با قیمتی حدود ۲ میلیون دلار جز این هم نباید انتظاری داشت. Ultimate از فناوری ریبون برای مانایی بیشتر در فرکانس‌های بالا برخوردار است. اگر بعد از خرید آن باز هم پول اضافی داشتید، می‌توانید قدرتش را به ۲۰ کیلووات افزایش دهید.

  • قیمت حدود ۲ ملیون دلار


گران‌قیمت‌ترین محصولات دیجیتال بازار

Iphone 3GS Supreme

جواهر مدرن

این گوشی واقعا یک شاهکار است. ساخت آن حدود ۱۰ ماه زمان برده و در بدنه‌اش ۲۷۱ گرم طلای ۲۲ عیار خالص به کار گرفته شده است. حاشیه‌های نمای جلویی در محصول فوق ۱۳۶ تکه الماس را در خود جای داده‌اند که در مجموع وزن آن‌ها به ۶۸ قیراط می‌رسد. لوگوی اپل پشت Supreme هم علاوه بر این که از طلا ساخته شده، ۵۳ الماس کوچک را نیز در خود جای داده است. کلید Home آن نیز در واقع یک الماس یک‌تکه و خارق‌العاده است.
  • قیمت حدود 1.920 هزار دلار


گران‌قیمت‌ترین محصولات دیجیتال بازار

Presidential MP3 Player

موسیقی برای ثروتمندان

Presdential MP۳ Player از یک گیگابایت حافظه داخلی، صفحه‌‌نمایش OLED و سازگاری با سرویس PlayForSure برخوردار است. البته این همه ماجرا نیست. شما می‌توانید بدنه خارجی آن را از میان طلاهای سفید یا زرد برگزینید و ‌ترکیب الماس‌های قرار گرفته در نمای جلویی‌اش را نیز خودتان مشخص کنید. البته یک اسکورت اختصاصی شخصا این پلیر را درب خانه‌تان به شما تحویل خواهد داد. با خرید این محصول، به صورت رایگان به عضویت باشگاه DJ Community نیز در خواهید آمد که ویژه افراد ثروتمند است.
  • قیمت حدود 50 هزار دلار


گران‌قیمت‌ترین محصولات دیجیتال بازار

Keymat YALOS Diamond LCD

زیبای اشرافی

با این محصول، تجربه‌ای گران‌قیمت و لذت‌بخش از تماشای تلویزیون را خواهید داشت. این تلویزیون LCD ۴۰ اینچ با ۱۶۰ الماس و نواری از طلای سفید احاطه شده است. احتمالا خانم‌ها فقط حاشیه اطراف صفحه‌نمایش آن را تماشا خواهند کرد و هیچ‌گاه نگاهشان به تصویرش نخواهد افتاد!
  • قیمت حدود 130 هزار دلار


گران‌قیمت‌ترین محصولات دیجیتال بازار

Voodoo Elemental Omen PC Y

سرگرمی ‌گران‌قمیت

این محصول گران‌ترین سیستم gaming در دنیاست. با مجهز بودن به کیسی از جنس طلا، پردازنده دوهسته‌ای AMD Athlon ۶۴ FX-۶۰، ۴ گیگابایت RAM از نوع Corsair ۳۵۰۰LL، سیستم خنک کننده فوق‌العاده، ۴ ‌هارددیسک ۵۰۰ گیگابایت، ۲ کارت گرافیک ATI Radeon X۱۹۰۰XTX۵۱۲MB و صفحه‌نمایش ۴۶ اینچ Samsung Syncmaster ۸ms می‌توانید از بازی کردن لذت ببرید.voodoo ادعا می‌کند این سیستم سریع‌ترین و کم‌سر‌و‌صدا‌ترین رایانه‌ شخصی در سراسر دنیاست.
  • قیمت حدود 24 هزار دلار


گران‌قیمت‌ترین محصولات دیجیتال بازار
Buslink ۶۴GB USB ۲.۰ Flash Drive PRO۲ Series

کوچک اما بزرگ!

دقیقا مشخص نیست چه زمانی buslink این فلش‌درایو 64 گیگابایت را به بازار عرضه کرده اما به هر حال خبر عرضه آن کاملا حقیقت دارد. این محصول پرظرفیت‌‌ترین فلش‌درایوی محسوب می‌شود که تاکنون طراحی شده است و امکان حمل حجم وسیعی از اطلاعات را در اندازه‌ای بسیار کوچک برای کاربران فراهم می‌کند. علاوه بر این، سرعت آن حدود چهار برابر بیشتر از فلش‌درایوهای سازگار با USB 2.0 پیشین است.


گران‌قیمت‌ترین محصولات دیجیتال بازار

Kodak EasyShare V570 Special Kwiat Diamond Edition

عکاسی با برلیان

Kwiat Diamonds و Kodak با همکاری یکدیگر دوربینی خارق‌العاده عرضه کرده‌اند. این محصول نخستین دوربین دنیاست که از دو لنز بهره می‌برد و از سوی دیگر نیز با الماس‌های برلیان Kwait تزئین شده است.
V570 Special برای ثبت عکس‌های کلوزآپ انتخاب فوق‌العاده‌ای به شمار می‌رود و در مراسم فرش قرمز اسکار از آن رونمایی شد. این دوربین از لنز Schneider-Kreuznach برخوردار است و زاویه 180 درجه دیدش آن را از سایر دوربین‌ها متمایز می‌کند.
  • قیمت حدود ۲۰ هزار دلار


گران‌قیمت‌ترین محصولات دیجیتال بازار

Ultrasone Headphone

فقط صداست که می‌ماند

هدفون‌های گران‌قیمت بسیاری را در بازار می‌توان یافت که از انواع جواهر‌های ارزشمند در ساخت آن‌ها بهره گرفته شده است. اما قیمت بالای این هدفون تنها به دلیل کیفیت بالای صدایش است. با وجود فناوری S-Logic در آن، صدایی زنده و واضح در اختیار شما قرار می‌گیرد.
  • قیمت حدود 1500 دلار

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

گران‌قیمت‌ترین محصولات دیجیتال بازار


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • saeidzebel

      بازم انصافه خارجی ها .ما یه گوشی 250دلاری رو 1000دلار تو ایران پول میدیم. من یه گوشی گلگسی اس 2 ویه تبلته ایپد2 رو خریدم 1800000تومان تو اروپا یا امریکاباید دو تاشو 800 دلار میدادم مگه ما از راهه دزدی پول در می یاریم که با ما این کار رو میکنن .اخه چرا باید یه 405 دره پیتو که هیشکی تو دنیا سوار نمیشه چهارده هزار دلار پول بدیم.دخترها نمیدونن من چی میگم ولی پسرها میدونن این رقما رو به دست اوردن چقدر سخته .البته با ثروتمندا نیستم.اونا که ایران براشون بهشته

    • گندم

      وای ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی خارق العااااااااااااااااااااااااااااااادس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج