۱۰۸۸۰۵۷
۱۱ نظر
۵۰۱۸
۱۱ نظر
۵۰۱۸
پ

سریع‌ترین خودرو‌های ۲۰۲۱ با سرعتی اعجاب‌انگیز

در طول سال‌های گذشته خودرو‌های سریع و متنوعی وارد بازار جهانی شده اند. به عنوان نمونه سوپراسپرت‌هایی مانند مک‌لارن سنا و کوروت C۸ خودرو‌هایی کامل بوده و در هنگام رانندگی با خودرو‌های مزبور و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسید.

خودرونویس: در طول سال‌های گذشته خودرو‌های سریع و متنوعی وارد بازار جهانی شده اند. به عنوان نمونه سوپراسپرت‌هایی مانند مک‌لارن سنا و کوروت C۸ خودرو‌هایی کامل بوده و در هنگام رانندگی با خودرو‌های مزبور و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسید. در واقع خودرو‌های یادشده از نظر توان و مهندسی به کار گرفته شده برای ساخت آن‌ها در بالاترین سطح ممکن بوده و امروزه با حداکثر سرعت در بازار جهانی مشغول تاخت و تاز هستند.

سریع‌ترین خودرو‌های ۲۰۲۱ با سرعتی اعجاب‌انگیز

اما اکنون با فرارسیدن سال ۲۰۲۱ باید منتظر خودرو‌هایی سریع‌تر، جدیدتر و متفاوت‌تری باشید. خودرو‌هایی که ضعفیف‌ترین آن‌ها در ۳.۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده و به آسانی موجودیت خود را در قلمرو سوپر اسپرت‌ها حفظ می‌کند؛ بنابراین با خودرونویس همراه شده و با سریع‌ترین خودرو‌های جهان در سال ۲۰۲۱ آشنا شوید.

آلفارومئو جولیا GTA

سریع‌ترین خودرو‌های ۲۰۲۱ با سرعتی اعجاب‌انگیز

آلفارومئو جولیا GTA جدید کاملا متفاوت بوده و با وجود وزن کمتری که نسبت به نسخه قبلی خود دارد؛ قدرت و سرعت بیشتری را در اختیار سرنشیان خود قرار می‌دهد. اکنون پیشرانه این خودرو ۵۳۲ اسب‌بخار قدرت داشته و برای خرید آن باید مبلغ قابل توجهی را خرج کرد؛ زیرا جولیا GTA در ۳.۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. جولیا GTA پیشرفت‌های دیگری هم داشته و مهندسین آلفارومئو عملکرد آن بر سر پیچ‌ها را بهتر کرده و در مجموع کارکرد جولیا GTA را بهبود بخشیده‌اند. این خودرو سریع‌تر از نسخه Quadrifoglio جولیا بوده و اکنون بسیار مورد احترام است.

پورشه ۹۱۱ GT۳

سریع‌ترین خودرو‌های ۲۰۲۱ با سرعتی اعجاب‌انگیز

پورشه ۹۱۱ GT۳ یکی از بهترین و سریع‌ترین اتومبیل‌های موجود در سال ۲۰۲۱ است. گفته می‌شود که این محصول ۵۰۲ اسب‌بخار قدرت داشته و عملکرد آن حتی از ۹۹۱.۲ GT۳ هم بهتر است. با ۹۱۱ GT۳ اصلا نباید شوخی کرد؛ چون شتاب صفر تا ۱۰۰ آن تنها ۳.۲ ثانیه است. پورشه ۹۱۱ GT۳ بسیار سبک بوده و تیم مهندسی آن تلاش قابل تقدیری برای ساخت ۹۱۱ GT۳ با سبک‌ترین وزن ممکن داشته‌اند. اقدام مزبور موجب افزایش نیروی رو به پایین و در عین حال کشش ۹۱۱ GT۳ شده و حرکت با آن را نه تنها در پیست؛ بلکه در بزرگراه هم لذت‌بخش کرده است.

ب ام و M۵ CS

سریع‌ترین خودرو‌های ۲۰۲۱ با سرعتی اعجاب‌انگیز

ب ام و M۵ CS قدرتمندرین سری M جهان بوده و به هیچ عنوان نباید از بابت این مسئله تعجب کرد؛ زیرا M۵ CS بیش از ۶۰۰ اسب‌بخار قدرت دارد. حداکثر سرعت M۵ CS حدود ۳۰۴ کیلومتر بر ساعت بوده و در ۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. ب ام و برای افزایش قدرت M۵ CS، وزن آن را به میزان قابل توجهی کاهش داده است. همچنین پیشرانه توئین‌توربو ۴.۴ لیتری V۸ ب ام و به بهترین شکل عمل کرده و بروزرسانی‌های آن مدل M۵ CS را کاملا نسبت به M۵ Competition متمایز کرده است. براساس پیش‌بینی‌ها اولین سفارشات این محصول در سال ۲۰۲۱ به مشتریان بی‌ام‌و تحویل داده خواهد شد.

لامبورگینی هوراکان STO

سریع‌ترین خودرو‌های ۲۰۲۱ با سرعتی اعجاب‌انگیز

هوراکان STO از همان پیشرانه V۱۰ مدل EVO استفاده کرده و در ۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. مدل STO کمی از EVO کُندتر بوده و حداکثر سرعت آن حدود ۳۱۰ کیلومتر بر ساعت است. با این وجود باید توجه داشت که آیرودینامیک هوراکان STO بسیار عالی و بی‌نقص بوده و این مسئله محصول لامبورگینی را به خودرویی شگفت‌انگیز تبدیل کرده است. همچین لامبورگینی هوراکان STO بسیار سبک بوده و این موضوع علاوه بر افزایش چابکی به بهبود فرمان‌پذیری STO کمک کرده است.

م رسدس AMG One

سریع‌ترین خودرو‌های ۲۰۲۱ با سرعتی اعجاب‌انگیز

براساس پیش‌بینی‌ها حداکثر سرعت مرسدس AMG One حدود ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت بوده و این مقدار کمی نزدیک به اتومبیل‌های مسابقات فرمول یک است. پیشرانه مجهز این محصول موتوری ۱.۶ لیتری توربو V۶ بوده و تقریباً مشابه با موتور خودروی لوئیس همیلتون در مسابقات فرمول یک است. مرسدس ای‌ام‌جی One دو دیفرانسیل بوده و این موضوع رانندگی با آن را جذاب‌تر می‌کند. این اتومبیل زیبا، وزن بسیار کمی داشته و به خوبی از توان ۶۰۳ اسب‌بخاری خود استفاده خواهد کرد. علاوه بر نکات مزبور، مرسدس ای‌ام‌جی One از تکنولوژی رانندگی پلاگین هیبریدی هم بهره می‌برد.

مازراتی MC۲۰

سریع‌ترین خودرو‌های ۲۰۲۱ با سرعتی اعجاب‌انگیز

کمپانی مازراتی مدل MC۲۰ را به بهترین شکل ممکن تولید کرده است. پیشرانه V۶ این خودرو با توان ۶۲۱ اسب‌بخار، شتاب صفر تا ۱۰۰ مازراتی MC۲۰ را در ۲.۹ ثانیه ممکن کرده و این موضوع جای هیچ پرسشی درباره قدرت و کارایی MC۲۰ باقی نمی‌گذارد. علاوه بر نکات مزبور، حداکثر سرعت MC۲۰ حدود ۳۲۵ کیلومتر در ساعت بوده و این موضوع برتری محصول مازراتی را به اثبات می‌رساند. مازراتی MC۲۰ یکی از بهترین خودرو‌های ساخته شده توسط کمپانی مازراتی بوده و در این خودرو می‌توان قدرت و ظرافت را در کنار یکدیگر دید.

لوتوس اویجا

سریع‌ترین خودرو‌های ۲۰۲۱ با سرعتی اعجاب‌انگیز

لوتوس اویجا در ۲.۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. رقم مزبور بسیار قابل توجه است؛ اما لوتوس به این ارقام توجه نکرده و ادعا می‌کند که اویجا در ۶ ثانیه به سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت و در ۹ ثانیه به سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد! اویجا خودرویی الکتریکی و دو دیفرانسیل با توان ۱۹۷۲ اسب بخار بوده و احتمالا خریداران این محصول چند میلیون دلار باید برای خرید آن خرج کرده و به همین خاطر هم باید قیمت زیاد اویجا را یکی از عوامل تمایز این محصول نسبت به خودرو‌های دیگر دانست.

آئودی E-Tron GT

سریع‌ترین خودرو‌های ۲۰۲۱ با سرعتی اعجاب‌انگیز

آئودی E-Tron GT به شکل استاندارد دارای ۶۰۰ اسب‌بخار قدرت است؛ اما نسخه‌ای از این محصول ۶۵۰ اسب‌بخار قدرت داشته و در ۲.۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. بُرد پیمایشی این خودرو به اندازه تسلا مدل S نیست؛ اما کسی که بدنبال E-Tron GT می‌رود قطعا به بُرد پیمایشی توجه نکرده و فقط سرعت و قدرت فوق‌العاده محصول آئودی را در نظر دارد.

فراری SF۹۰ اسپایدر

سریع‌ترین خودرو‌های ۲۰۲۱ با سرعتی اعجاب‌انگیز

فراری SF۹۰ اسپایدر خودرویی شگفت‌انگیز بوده و از پیشرانه‌های خارق‌العاده‌ای بهره می‌برد. این خودرو از موتور ۴ لیتری V۸ توئین‌توربو با قدرت ۷۶۹ اسب‌بخار و دو پیشرانه الکتریکی با توان ۲۱۷ اسب‌بخار استفاده می‌کند. به این ترتیب در مجموع فراری SF۹۰ اسپایدر ۹۸۶ اسب‌بخار قدرت با گشتاور ۹۰۰ نیوتن‌متر در اختیار داشته و تمام این ارقام باعث شده که محصول فراری در ۲.۵ ثانیه به راحتی به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده و سریع‌ترین اتومبیل فراری تا به این لحظه باشد.

تسلا مدل S Plaid

سریع‌ترین خودرو‌های ۲۰۲۱ با سرعتی اعجاب‌انگیز

تسلا مدل S Plaid در ۱.۹۹ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد. این محصول سریع‌ترین اتومبیل جاده‌ای جهان بوده و هم اکنون در حال فروش به مشتریان است. حداکثر سرعت مدل S Plaid حدود ۳۲۱ کیلومتر در ساعت است. تسلا در این محصول تمام تکنولوژی‌های اختصاصی خود را ارتقاء داده و از باتری‌هایی جدید بهره برده است. احتمالاً مدل S Plaid از پورشه تایکان سریع‌تر است؛ اما زمان و داده‌های مرتبط به خودروی مزبور در پیست نوربورگ‌رینگ منتشر نشده و این ادعا در حدِ حدس و گمان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پراید 131 یادتون رفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما هیچ ما نگاه!

      • سرخ دلان کیسه تنان

        من یه پورشه داشتم یادش بخیر ...

    • عبدالرحمن

      اما ایران خودرو یه چیز دیگه است، حجم موتور 2000 قدرت 130 اسب بخار صفر تا صد خدامیدونه وزن 1300 کیلو گرم و گشتاور هم که ...ایمنی صفر مصرف معلوم نیست ....قیمت برابر لامبورگینی!

    • ممد جان

      اقا پیکان هم میزاشتید،دیگه
      بهترین ماشین جهان هست متورش،صدای بوگاتی میده

    • بدون نام

      پراید چرا نبود تو لیست

    • بدون نام

      با این سرعت فقط توی بزرگراه های آلمان می توان راند.

    • mal

      آقا ما رو با پرایدمون تنها بزارید

    • بدون نام

      فقط elx ♡

    • بدون نام

      خدا این پرایدمونا ازمون نگیره

    • بدون نام

      ایرانیشو نگفتید .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج