adexo3
۱۱۱۰۵۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

بازی‌های ویدیویی نایاب و گران‌قیمت

اگر شما هم یک نسخه از این بازی‌های قدیمی و نایاب را دارید، می‌توانید با به حراج گذاشتن آنها پول خوبی به دست بیاورید.

بازار خبر: سرگرم‌کننده، اعتیادآور و برای سنین ۲ تا ۱۰۰ سال. آینه همه صفت‌هایی است که به بازی‌های ویدئویی نسبت داده می‌شود.

موسسه رتبه‌بندی نرم‌افزارهای سرگرمی در آخرین گزارش خود اعلام کرده است که در ۷۰ درصد خانه‌ها در آمریکا، بازی‌های ویدئویی انجام می‌شود؛ و بیشترین تعداد افراد گیمر محدوده سنی ۱۸ تا ۵۰ سال دارند.

با توجه به پیشرفت صنعت بازی‌سازی در سال‌های اخیر و رشد قابل‌توجه آن انتظار می‌رود دنیای بازی‌های ویدئویی در سال ۲۰۱۵ برای شرکت‌های تولیدکننده بازی ۱۱ میلیارد دلار درآمد داشته باشد.

در این میان بسیاری از افراد هستند که علاقه خاصی به بازی‌های قدیمی دارند و برخی از آن‌ها نیز به‌شدت به جمع‌آوری کلکسیون این بازی‌های قدیمی و نایاب علاقه نشان می‌دهند.

بازی‌های بسیار نایاب مانند بازی Gamma Attack (که یکی از نایاب‌ترین بازی‌های موجود محسوب می‌شود) ارزشی در حدود ۵۰ هزار دلار دارند.

در ادامه این مطلب به لیستی از بازی‌های نسبتاً نایاب قدیمی اشاره خواهیم کرد که افراد علاقه‌مند به داشتن کلکسیون بازی‌ها حاضرند پول خوبی را برای خریداری آن‌ها بپردازند.

۱. Earthbound برای کنسول سوپر نینتندو

ارزش: ۱۳۰۰ دلار

این بازی که توسط شرکت Ape & HAL تولید شده است یک بازی نقش‌آفرینی بوده که در سال ۱۹۹۵ برای اولین بار در ژاپن عرضه شده است. ویرایش جدید این بازی مادر ۲ نام دارد؛ اما نسخه اصلی و نایاب Earthbound که آکبند باشد در فروشگاه آمازون به قیمت ۱۳۰۰ دلار خریدوفروش می‌شود. کپی دست‌دوم آن نیز ۳۰۰ دلار است.

بازی‌های ویدیویی نایاب و گران‌قیمت

۲. عصر حجر ۲: Surprise at Dinosaur Peak برای کنسول NES

ارزش: ۱۴۰۰ دلار

اگر شما هم از آن دسته افرادی بودید که به سری بازی‌های عصر حجر علاقه‌مند هستند. سری بم کلکسیون خود بزنید. نسخه استفاده‌شده این بازی متعلق به سال ۱۹۹۴ در بازار حدود ۹۰۰ دلار خریدوفروش می‌شود و نسخه آکبند آن ۱۴۰۰ دلار ارزش دارد.

بازی‌های ویدیویی نایاب و گران‌قیمت

۳. مگامن ۴ برای کنسول نینتندو گیم بوی

ارزش: ۵۰۰ دلار

قیمتی که کلکسیونرها حاضر هستند برای این بازی بپردازند کمتر از بقیه بازی‌های موجود در این لیست بوده اما در عوض پیدا کردن آن ساده‌تر است. این بازی با پلتفرم اکشن که محصول شرکت کپکام در سال ۱۹۹۴ است چیزی در حدود ۵۰۰ دلار قیمت دارد. نسخه دست‌دوم آن نیز در حدود ۱۰۰ دلار خریدوفروش می‌شود.

بازی‌های ویدیویی نایاب و گران‌قیمت

۴. بازی Radiant Silvergun برای کنسول سگا ساترن

ارزش: ۱۲۰۰ دلار

این بازی ویدئویی توسط شرکت گانزو و تنها در ژاپن در سال ۱۹۹۸ عرضه شد؛ بنابراین تنها بر روی سیستم‌های ژاپنی و یا کنسول‌های بهینه‌شده سگا ساترن اجرا می‌شود. قیمت آکبند آن ۱۲۰۰ دلار بوده و کپی دست‌دوم آن چیزی در حدود ۴۰۰ دلار خریدوفروش می‌شود.

بازی‌های ویدیویی نایاب و گران‌قیمت

۵. بازی Suikoden II برای کنسول پلی‌استیشن

ارزش: ۶۰۰ دلار

این بازی را می‌توان یکی از اولین بازی‌های نقش‌آفرینی محسوب کرد که برای کنسول پلی‌استیشن در سال ۱۹۹۹ توسط شرکت کونامی عرضه شد. اگر یک نسخه دست‌دوم از این بازی را داشته باشید می‌توانید آن را به قیمت ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار بفروشید. یک کپی آکبند این بازی ۶۰۰ دلار ارزش دارد.

بازی‌های ویدیویی نایاب و گران‌قیمت

۶. Nintendo World Championship برای کنسول نینتندو

ارزش: ۲۰ هزار دلار

یکی از نایاب‌ترین کارتریج‌های نینتندو متعلق به زمانی است که در سال ۱۹۹۰ نینتندو مسابقاتی را در سطح جهانی برگزار می‌کرد و شرکت‌کنندگان هرکدام باید در بازی خاص امتیاز بیشتری کسب می‌کردند تا قهرمان شوند. رنگ این کارتریج‌ها خاکستری بود اما برخی از مدل‌های به‌شدت نایاب آن طلایی‌رنگ است. یکی از این کارتریج‌ها که هم‌اکنون در فروشگاه اینترنتی ای بی برای فروش قرار گرفته ۲۰ هزار دلار ارزش‌گذاری شده است.

بازی‌های ویدیویی نایاب و گران‌قیمت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج